تولید انواع لوله کارواش

۴۴۳ بازديد


شستشوی خودرو یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه واتر جت است که برای ایجاد محیطی تمیز و عاری از آلودگی استفاده می شود. این کاشی ها باید از مواد مناسب و سازگار با محیط زیست ساخته شوند. از آنجایی که آب با فشار زیاد از این ساختمان ها عبور می کند، باید در برابر سایش مقاوم باشند تا به سرعت خراب نشوند و در اثر تخریب سازه پوسیده نشوند. از آنجایی که ماشین لباسشویی صنعتی یکی از مهم ترین کارهایی است که یک واتر جت باید انجام دهد، در هنگام خرید باید به نکات مهم آن توجه کنید.

اصول ساخت کارواش

وقتی صحبت از ساخت یا خرید شیلنگ کارواش می شود، موارد زیادی مطرح می شود و هر یک از آنها مهم است و باید در ساخت یک شیلنگ استاندارد مورد توجه قرار گیرد.

طول لوله

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در ساخت و خرید شلنگ کارواش موثر است، طول شیلنگ آن است. بهتر است بدانید که طول شلنگ نمی تواند کوتاه باشد و اگر شلنگ کمتر از یک متر است از خرید آن خودداری کنید. البته در اینجا باید اشاره کنیم که طول لوله بستگی به شرایط محیطی دارد.

اتصالات شیلنگ

اگر به دو سر شلنگ کارواش نگاه کنید، متوجه می شوید که هر دو سر دارای اتصالاتی هستند که یکی به دستگاه و دیگری به تفنگی متصل است که آب را با فشار زیاد روی سطح می ریزد. با در نظر گرفتن این موارد باید به اتصالات نگاه کنید و در زمان خرید مشخصات آنها را بررسی کنید. گاهی اوقات این اتصالات مناسب نیستند و به دستگاه یا تفنگ متصل نمی شوند. گاهی اوقات این اتصال به درستی انجام نمی شود و آب می چکد.

جنس شلنگ چیست؟

یکی از مهم ترین دغدغه های کسانی که قصد خرید شلنگ کارواش را دارند جنس شیلنگ آن است. بهتر است بدانید که جنس شلنگ یکی از مهم ترین عواملی است که هرگز نمی توان از آن غافل شد. معمولا این شیلنگ از پلی اورتان ساخته شده است. پلی اورتان یک ماده پلاستیکی مقاوم با مقاومت در برابر سایش بالا است و در ساختار آن مشکلی ایجاد نمی کند. همچنین این جوراب ها بسیار انعطاف پذیر هستند.

پی وی سی ماده دیگری است که برای ساخت شیلنگ های کارواش استفاده می شود. خواص مکانیکی PVC در برابر عوامل محیطی، از جمله سایش، قابل توجه است و همچنین این ماده در برابر سایش و تخریب بسیار مقاوم است. اما انعطاف پذیری PVC کم است و این باعث دو مشکل می شود. اول از همه، پی وی سی وزن لوله را کمی بالا می برد و در نتیجه جابجایی آن را مشکل می کند. دوم، عدم انعطاف پذیری، شکل دادن و قالب گیری را کمی دشوار می کند.

کارواش صنعتی در کجا استفاده می شود؟

تا اینجا در مورد شلنگ های کار صحبت کردیم. حال بهتر است نگاهی به عملکرد کارواش صنعتی بیندازیم. همانطور که می دانید کارواش های صنعتی در صنایع مختلفی کاربرد دارند. این صنایع عبارتند از:

صنعت خودرو: کارواش های صنعتی برای شستشو و نظافت وسایل نقلیه استفاده می شود. این صنعت شامل تولید خودروهای سواری، وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون و اتوبوس، ماشین آلات سنگین و صنایع وابسته مانند قطعات یدکی می باشد.

صنعت هواپیماسازی: در صنعت هواپیماسازی از کارواش های صنعتی برای شستشوی قطعات مختلف هواپیما استفاده می شود. این قسمت شامل بدنه، پنجره ها، موتورها و سایر قطعات می باشد. با استفاده از کارواش می توانید تمام آلودگی ها را از بین ببرید و شرایط مناسبی را ایجاد کنید.

بخش حمل و نقل: در بخش حمل و نقل مانند حمل و نقل زمینی، دریایی و ریلی، بخش کارواش برای شستشو و نظافت وسایل نقلیه حمل و نقل استفاده می شود و می تواند به جابجایی مسافران در بسترهای تمیز کمک کند.

صنعت کشاورزی: ​​در برخی از بخش های صنعت کشاورزی مانند ماشین آلات کشاورزی از ماشین های بزرگ مانند تراکتور و بیل مکانیکی، کارواش های صنعتی برای شستشو و نظافت این ماشین ها استفاده می شود.
https://techna.news/article-news-ts-14021213-663421.htmlصنعت نفت و گاز: در صنعت نفت و گاز از کارواش های صنعتی برای نظافت و ضدعفونی ابزار و تجهیزات مورد استفاده در این صنعت مانند لوله ها، وسایل نقلیه و تجهیزات معدنی استفاده می شود.

معدن: در برخی از صنایع معدنی از کارواش های صنعتی برای شستشو و تمیز کردن ماشین آلات و ابزارهای مورد استفاده در فرآیندهای معدن استفاده می شود.

صنعت فولاد: در صنعت فولاد از کارواش های صنعتی برای شستشو و تمیز کردن قطعات و تجهیزات مورد استفاده در فرآیندهای تولید فولاد استفاده می شود.

صنعت الکترونیک: در صنعت الکترونیک از کارواش برای شستشو و تمیز کردن قطعات الکترونیکی مانند مدارهای چاپی، قطعات حساس الکترونیکی و تجهیزات استفاده می شود.

خودروهای نظافت صنعتی را از کجا بخریم؟

تا کنون سعی شده است اطلاعات کاملی در مورد انواع شلنگ های مورد استفاده در کارواش ها در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که می بینید این لوله باید طول مناسبی داشته باشد و مواد به کار رفته در ساخت آن نقش بسیار مهمی در کارایی لوله دارد. برای خرید این لوله ها باید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. اگر به دنبال یک مرکز مطمئن برای خرید چنین تجهیزاتی هستید می توانید به بازرگانی آب نیرو مراجعه کنید. این شرکت قطعات را با کیفیت بالا عرضه می کند و تمامی آنها را با گارانتی به فروش می رساند. همچنین می توانید در حین خرید با کارشناسان مشورت کرده و از خدمات آن ها بهره مند شوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.