4 اخطار شاخص‌ها در مورد مرگ بوی بد پا شما

۲۴,۴۰۷ بازديد

 

این موضوع حتی میتواند به ورزشکاران هم کمک زیادی کند چرا که رطوبت پای آنها هنگام ورزش کردن بیش هر چیز فرد بوده و استفاده از این پودرها میتواند از رشد سمارق ها و بیماریهای عفونی جلوگیری کند. دقت داشته باشید که میان انگشت های پا حتما کامل و درست خشک شود چرا که این مکان بهترین جا برای استقرار باکتری ها و ایجاد بو است. گاهی اوقات دیده می شود که برخی افراد کفش ها را بدون جوراب به پا می کنند و این باعث می شود تا پای شما عرق کرده و چون جوراب نیست که آن را به خود جذب کند به سمت انگشت ها می رود و در میان آن ها قرار می گیرد. برخی از مواد غذایی مانند سیر و پیاز می تواند روی بوی بد عرق تاثیرگذار باشد و موجب افزایش و تغییر در بوی آن شود، همچنین بعضی بیماری ها مانند تب مالت باعث بوی بد عرق افراد می شود. مدت زمانی که مواد غذایی در لوله ی گوارش می مانند باعث می شود که گاز تا دهان بالا بیاید و باعث ایجاد بوی بد دهان شده و به صورت آروغ دفع شود. بعضاً از بوی سیر بد میبرند میتواند بعد از خوردن سیر توسط، جویدن قهوه یا بادیان، برگ جعفری، باقلای خام، لبلبوی پخته و یا یک پارچه سیب بوی دهن را دفع بهترین فوق تخصص غدد کنید.

آب بهعنوان یک حلال بزرگ، سموم را از بدن دفع میکند. سیر دارای ایود، اسانس گوگردی، سلیس بوده دستگاه بدن را از بیماری حفظ میکند عمل هضم را آسان میسازد، تندرستی را حفظ مینماید. چون راجع به افعال و خواص سیر در کتب یونانی نوشته های بسیاری است که مختصری از آن مینویسم: سیر رقیق کننده خون حافظ صحت و سلامت بدن، ضد امراض عصبانیت، رعشه، عرق النسا، نقرس، قاطع اخلاط، دافع اقسام کرم معده، سبب نیکوئی رنگ و رخسار، محرک قوه جنسی و دافع نفخ معده می باشد. این مشکل جدی است چون اگر ندانید که زخم یا جراحتی هر چند جزئی در ناحیه پاها وجود دارد نمیتوانید آن را درمان کنید و این جراحات درمان نشده ممکن است به سرعت عفونی شوند. لباسهایتان باید خشک باشد، چون باکتریها در محیط مرطوب رشد میکنند و باعث بوی بد بدن میشوند. کمبود ویتامینهای ضروری به خصوص ویتامین C میتواند روی بوی عرق بدن تاثیر منفی بگذارد.

احتمالاً خیلی از شما میدانید که دراز کشیدن روی تخت با ذهنی آشفته و بدنی دردناک چه حس بدی است. یک عطر خوشبو و با ماندگاری بالا میتواند اعتماد به نفس شما را درست قبل از یک جلسه مهم کاری افزایش دهد و بوی بد بدن را از شما دور کند. به طور کلی ما همگی قبل از صحبت کردن یا انجام کاری فکر می کنیم اما گاهی آنقدر فکر می کنیم که به کل قادر به صحبت کردن و انجام کاری نیستیم و اجازه می دهیم که این افکار باعث نگرانی و اضطراب ما شوند. همانطور که از عنوان این مقاله پیداست ما در مورد بوی بد پا صحبت میکنیم، اما نباید فراموش کرد پا به خودی خود هیچ بویی ندارد و مشکل اصلی، باکتریهای روی پوست ما هستند. چقدر مطالب این مقاله برای شما جدید و مفید بود؟ نتیجه مطالعات آنها و بررسی میزان بوی بد پا نیز جالب بود و آزمایشهای قبلی را کاملا تایید میکرد.

بهعلاوه تحقیقات نشان میدهد یکی دیگر از گونههای باکتریهای میلهای با نام باسیلوس سوبتیلیس که توانایی رشد در دستگاه گوارش انسان و پوست را دارد هم میتواند در بوی بسیار بد پا اثرگذار باشد. یک مطالعه نشان می دهد بسته به تغییرات ژنها ، ممکن است ترشحات غدد مولد عرق ، بد بو باشد و یا اینکه اصلاً بوی بدی نداشته باشد. گزارشی که در سال ۲۰۰۷ توسط مجله تحقیقاتی تکس تایل (Textile Research Journal) منتشر شده نشان میدهد پارچههای پلی استری یا مصنوعی، بوی بد بیشتری نسبت به کتان یا پشم دارند. اگرچه عفونتهای سطح پوست ناحیه تناسلی میتواند سبب بوی بد این ناحیه شود اما عفونت مجاری ادراری زنان نیز میتواند بوی بدی ایجاد کند. پودر برگ حنا به تنهایی یا همراه با پودر برگ سدر یا جوش شیرین، با اثر خنک کنندگی پوست و کم کردن فعالیت غدد عرق به رفع بدبویی پوست کمک می کند. استفاده از الکل می تواند بهترین گزینه برای رفع بوی پا باشد. از یک غوزه سیر یک تا سه دانه آن را پارچه نموده در یک گیلاس آب 15 دقیقه جوش داده از طرف صبح ناشتا نوشیده شود.طریقه دوم:200 ملی گرام سیر میده شده را با 400 گرام آب و 400 گرام بوره بقوام شربت آورده روزانه دو الی سه قاشق شوربا خوری خورده شود.همچنین خسته کدو با آب گرم، جوشانده برگ بید، بید مشک برای رفع کرم مفید ثابت میشود.

آب جعفری را هر روز بنوشید تا بهترین نتایج را بگیرید. با پارچه ململ پیچانده شود، البته این عمل دریک روز چند مرتبه تکرار میشود تا آنکه میخک زایل گردد. سیر معالج تمام بیماریهای است که از اثر خرابی جریان خون و یا فشار خون پیدا میشود مانند تصلب شرائین، زیادی فشار خون، روماتیزم، التهاب مفصل، سیاتیک، پیری قبل از وقت، انواع ورم ساق پای، بواسیر و غیره . سیر ذراتی را که در شرائین جمع و سبب تصلب آن میشود حل میکند، جریان خون را به علت اثر تقویه کننده که برای عضلات قلب و پائین آوردن فشار خون دارد بکار انداخته منظم میسازد و از طراف دیگر خون را تصفیه و پاک میکند. چند دانه سیر را پوست و به تناسب آن واسلین بگیرید هر دو را در ظرف شیشه ای حرارت دهید تا واسلین آب شود بعد هر دو را از بوتل کشیده یکجا حل و خمیره سازید و در مرتبان شیشه یی نگهدارید مرهم مذکور بیماری سینه و بغل که از اثر برانشیت سیاه سرفه عارض میشود خیلی نافع است که طور مالش بکار برده میشود. در مخزن الادویه نوشته اند: سیر مریض فالج را علاج میکند.باین ترتیب که از یک دانه سیر شروع و هر روز یکدانه دیگر به آن افزود کنند تا چهل (تنتل) رسد و از روز چهلم به بعد یک یک دانه کم میشود تا دوباره به یک دانه برسد مریض شفا خواهد یافت به ترتیب فوق مریض سیر ها را بلع مینماید.

ترشی آچار آن تصفیه کننده حلق، مطبوخ آن با زیره و صنوبر جهت تقویه دندان خیلی مفید است.هرگاه سیر را با شیر پخته و در روغن ماده گاوی بریان کنید و عسل به آن افزود طور حلوا بسازید این حلوای مقوی قوه جنسی است مقدار خوراک آن روزانه دو قاشق است. با وجود اینکه محصولات زیادی به منظور مقابله با بوی بد پاها وجود دارد، اما برخی افراد نمی توانند با این بو مقابله کنند. به گزارش شفقنا به نقل از سلامتی یکی از نکاتی که باید همیشه در نظر داشته باشید این است که پاها در شرایطی که خشک باشند امکان بوگرفتنشان بسیار کمتر است پس بهتر است بعد از شست شوی پا حتما آن را به دقت خشک کنید. بوی آزار دهنده پاها مشکلی است که بسیاری را رنج می دهد و گاها خجالت زده می کند. همچنین می توان حنا را با جوشانده سماق یا سرکه خمیر کرده و به موضع عرق مالید و نیم ساعت بعد با آبغوره یا سرکه رقیق شده موضع را شستشو داد. ۱ - با مخلوط کردن مقدار مساوی از جوششیرین و آب، یک خمیر ضد تعریق تهیهکرده و اجازه دهید به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زیر بغلتان بماند. در این بخش روشهای درمان پزشکی برای از بین بردن عرق زیر بغل را به شما معرفی می کنیم.

1. متخصص درمان شقاق در تهران. این بوی نامطبوع در بدن باقی مانده، به صورتی که حتی پس از ترک سیگار نیز تا چند هفته احساس میشود. این غدد مواد پروتئینی و چربی تولید کرده که باکتریهای سطح پوست از این مواد تغذیه میکنند، اما عرق نقاط دیگر بدن بیشتر دارای نمک میباشد و باکتریها براحتی نمیتوانند از آن تغذیه کنند. کمبود منیزم هم از عوامل دیگریست که در این امر موثر میباشد. یکی از نکاتی که باید به دقت آن را رعایت کنید پوشیدن جوراب است. براساس یکی دیگر از تحقیقات انجامشده در سال ۲۰۱۴، محققین از داوطلبان خواستند تا با پوشیدن لباسهای مصنوعی و طبیعی مشغول بایسکلسواری شوند. پوشیدن جوراب در خانه نیز می تواند به همین صورت به شما کمک کرده و از بو گرفتن پا جلوگیری کند. استفاده از کفش های مناسب نیز از جمله راه های پیشگیری از بوی پا است.در کنار اینکه باید کفشی مناسب پا و به اندازه داشته باشید این نکته را نیز در نظر بگیرید که همیشه بعد از رسیدن به خانه کفش را به داخل نیاورید و بگذارید تا کاملا در هوای آزاد بماند تا بوها و باکتری ها از بین بروند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.