پر فالوور ترین پیج های اینستاگرام در سال 2023 کدام پیج ها هستند؟

۷۰,۹۳۶ بازديد

 

افزایش فالوور اینستاگرام: اینستاگرام در حال حاضر محبوب ترین و پولسازترین شبکه اجتماعی که بیش از 40 میلیون کاربر ایرانی درش فعالیت دارند و روزانه 5 ساعت در اینستاگرام هستند؛ این در حالیست که بیش از 90 درصد خریدار بوده و تنها چند درصد کسب و کار اینستاگرامی راه انداختهاند و از این راه پول درمیارند. روزانه، بیش از ۱۰۰ میلیون فالوور فعال در جهان از استوری اینستاگرام استفاده میکنند. کاربرانی که برای ساخت اکانت جعلی اقدام میکنند همیشه بدنبال ساده سازی و جلب نظر کاربران دیگر بوده اند که در این شرایط میتوانید 10 پست آخر اکانت مربوط را بررسی کنید که در چه بازده زمانی انتشار یافته اند. تعداد مشخصی فالوور دریافت کنید، بعد از مدتی مشاهده خواهید کرد که تعدادی از این فالوورها شما را آنفالو میکنند. با توجه به بررسیهایی که داشتیم، این دو سایت از لحاظ ریزش کمترین، بهترین عملکرد ممکن را داشتهاند اما در بین این دو کدام یک گزینهی بهتری برای خرید فالوور است. ممکن است برخی از افراد به شدت و قدرت پیج شما و محتوایتان را دنبال کنند و ممکن است برخی افراد هم اصلا از شما خوششان نیاید و شما را آنفالو کنند. در نتیجه میتوان گفت که اگر از 10000 فالووری که خریداری کردید، 2000 نفر بعد از مدتی شما را آنفالو کنند، ضرر خاصی به شما تحمیل نشده است. شما به راحتی می توانید اعتماد کاربران را با خرید فالوور اینستاگرام جذب کنید و بهترین نتیجه را از رشد صفحه خود بگیرید. نقاط قوت و ضعف آنها را پیدا کنید تا بتوانید از شکاف های موجود در بازار استفاده کنید. ناشران ها با استفاده از سیستم مشارکت در فروش، محصولات و کالاهای مختلف را برای جامعه هدف خود تبلیغ می کنند و آنها را ترغیب به خرید محصول مورد نظر می نمایند. در ایران نیز تعداد این فروشگاه های اینترنتی رو به افزایش است؛ در این قسمت می خواهیم 5 مورد از بهترین وب سایت ها همراه با ویژگی آن ها را معرفی کنیم.

نحوه کسب درآمد از سایت دیجی فالوور بسیار آسان است؛ فقط کافی است یک حساب کاربری در این سایت ایجاد کنید. همانطور می دانید برای اینکه بتوانید محصولی را در اینترنت به فروش برسانید بایستی تولید محتوا کنید. آن هم مشخص نمی شود که چقدر زمان می برد تا تعداد فالوورهای مورد نیاز شما جذب شوند. در مرحله دوم بایستی استراتژی ها و تکنیک هایی که رقبایتان بکار می گیرند را مورد بررسی قرار دهید. به این ترتیب هر چه تعداد افراد بیشتری از طریق این بنرها وارد سایت شوند، درآمد شما افزایش می یابد. بنابراین تبلیغ کننده نیازی به تولید محتوا جهت تبلیغ و فروش محصول ندارد؛ فقط کافی است اطلاعات را در سایت و یا پیج خود بارگذاری کند. دوستتان با سکهها فقط میتواند بازدیدکننده یا دنبالکننده بخرد و امکان انتقال سکهها را به فرد دیگری ندارد. نحوه پرداخت کمیسیون آن ها را ارزیابی کنید؛ به ازای هر فروش یا به ازای جذب هر لید به ناشر پورسانت پرداخت می کنند؟ در این میان ناشر نیز به تناسب فروش خود از شرکت پورسانت دریافت می کند. بنرها تصاویر متحرکی هستند که شامل لینک منحصربفرد شما می باشند. برخی از این مزایای بی نظیر شامل پرداخت ۳۳ درصد سود به ازای هر فروش به ناشران می باشد. این فروشگاه از سال 97 سیستم مشارکت در فروش خود را آغاز کرد و در حال حاضر معادل 30 هزار نفر از طریق این سامانه همکاری کسب درآمد می کنند. درآمدزایی از طریق سیستم همکاری در فروش در کشورهای اروپایی و آمریکایی سابقه ای نزدیک به بیست ساله دارد و در ایران نیز در سال های اخیر رواج یافته است. هنگامی که وارد سایت دیجی فالوور می شوید، در بالای صفحه دکمه ای به نام همکاری در فروش وجود دارد.

طوری که هرروز یک به یک سایت اینستاگرامی تعدادشان زیاد می شود. افیلیت مارکتینگ یا همان سیستم همکاری در فروش نوعی درآمد منفعل است به طوری که حتی در خواب و یا زمانی که در مسافرت هستید نیز می توانید پول دربیاورید. ربات اینستاگرام اینستاساز قادر است از طریق در نظر گرفتن اهداف مختلف کاربران، صفحات رقیب اینفلوئنسرها و فالوئر بالای اینستاگرام، تعداد تگ ها و یا حتی موقعیت های جغرافیایی یک شهر تا یک مکان ویژه، قابل تنظیم است. او در سال 2012 اولین محصولات کیف و کفش را با برند خود روانه بازار نمود و از این طریق وارد صنعت مد شد. از طرفی اگر هرچه امکانات ربات اینستاگرام مد نظرتان بیشتر باشد هم تعامل با دیگر کاربران بیشتر می شود که مستقیما باعث افزایش فالوور بیشتر می شود و هم فعالیت اکانت شما در اینستاگرام طبیعی تر جلوه داده می شود. در این مقاله می خواهیم در مورد مفهوم افیلیت مارکتینگ و نحوه همکاری با دیجی فالوور یکی از بهترین سایت های ارائه دهنده سیستم همکاری در فروش صحبت کنیم. در این مرحله باید در مورد نحوه همکاری با ناشران تصمیم بگیرید؛ بعبارتی با توجه به اهدافی که دارید و بازاری که در آن فعالیت می کند نحوه پرداخت کمیسیون را تعیین کنید. توجه کنید به افرادی که به عنوان واسطه از طریق افیلیت مارکتینگ سعی دارند محصولات و یا خدمات برندها را به فروش برسانند، ناشر، همکار در فروش و یا تبلیغ کننده می گویند. همچنین باید مشخص کنید که میخواهید از شبکههای موجود برای پیاده سازی کمپین تان استفاده کنید یا تمایل داری شبکهٔ اختصاصی خود را راه اندازی کنید. از طرفی دیگر فعالیت در این سیستم بسیار ساده و شفاف است؛ هنگامی که وارد حساب کاربری خود می شوید، می توانید آمار کامل، نمودار درآمد میزان ترافیک از طریق لینک ها و یا بنرها، تعداد درخواست ها، درآمد کسب شده، پرداخت ها و سایر جزئیات را در اکانت خود مشاهده کنید.

فعالیت مداوم و منظم هم یکی دیگر از روش هایی است که با استفاده از آن می توانید میزان ریزش فالوورهای خود را به شدت کاهش دهید. در این صورت می تواند میزان درآمد از فروش محصولات را تخمین بزند؛ سپس با در نظر گرفتن این عوامل اقدامات لازم را به همکاری را انجام و یا از همکاری صرف نظر کند. همانطور که در بالا اشاره کردیم میزان سودی که سایت دیجی فالوور به شما خواهد داد در حدود ۳۳ درصد به ازای هر فروش است. واقعیت این است که ریزش همیشه اتفاق میافتد اما شما میتوانید با انتخاب یک سایت مناسب و رعایت چند نکته از بروز آن جلوگیری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است در راستای رفع نیازهای مشتریان بالقوه تولید محتوا کرده و با آن ها تعامل برقرار کنید. یکی از راه ها برای حذف فالوورهای غیرفعال و فیک این است که از طریق فهرست فالوورها این کار را انجام دهید. بازاریاب و یا فردی از طریق همکاری با فروشنده، یک محصول و یا خدمتی را به فروش می رساند، به چند روش مختلف می تواند سود و سهم فروش خود را به دست آورد. شما نیز در هر کجای دنیا و یا در هر موقعیتی که هستید، می توانید با استفاده از این سیستم برای خود یک درآمد اینترنتی دست و پا کنید. برای افزایش فالوور اینستاگرام سعی کنید با استفاده از پستها افراد را ترغیب کنید تا به بیو رفته و روی صفحاتتان کلیک کنند. بنابراین شما باید از راه و روش مناسبی استفاده کنید تا فالوورهای واقعی که کسبوکار شما را دوست دارند، به دنبال کردن صفحه شما بپردازند.

امروزه یکی از روش های موفقیت در اینستاگرام تبلیغات در این برنامه است اگر شما در این برنامه به خوبی تبلیغات کنید نه تنها بازدهی تبلیغات شما در این برنامه افزایش پیدا میکند بلکه باعث پیشرفت شما در این برنامه میشود البته در نظر داشته باشید که هر پیجی شرایط تبلیغات در اینستاگرام را ندارد؛ پیجی با تبلیغات در این برنامه موفق میشود که شرایط تبلیغات را در اینستاگرام داشته باشد. اگر بتوانید به صورت هوشمندانه و اصولی از این سیستم استفاده کنید، بازدهی مطلوبی خواهید داشت. در غیر این صورت به حداکثر میزان بازدهی نخواهید رسید. از سویی دیگر بررسیهای ما نشان داد که میزان ریزش در سایت دیجی فالوور، حتی از کافه فالوور هم کمتر بوده و به 10 درصد رسیده است. این سایت نیز به ازای هر فروش، ۳۳ درصد کمیسیون پرداخت می کند. فروشندگان و ناشران(همکاران فروش) در دو پنل جداگانه ثبت نام می کنند، سپس فروشگاه درصد کمیسیون فروش خود را مشخص می کند. کافی است به صورت آنلاین با مشتریان خود در ارتباط باشید، پاسخگوی نیازهای آنها شوید و ثبت سفارش کنید. چراکه پروفایل های بیزینسی امکان ثبت شماره تماس در قسمت بیو پیج را به شما خواهند داد. افیلیت مارکتینگ یکی از جذاب ترین روش های بازاریابی است که طی سال های اخیر در سراسر دنیا فراگیر شده است. برندها طریق افیلیت مارکتینگ می توانند آگاهی از برند را افزایش دهند و محصولات خود را به مخاطبان زیادی معرفی کنند. اما توجه داشته باشید برای کسب درآمد بالا از طریق سیستم همکاری در فروش کمی صبر و حوصله لازم است. اگر کمی سردرگم شدهاید و هیچ سوالی به ذهنتان نمی رسد که آن را با مخاطبین به اشتراک بگذارید پرسش های زیر واقعا جذاب هستند و تقریبا می توانند ذهن کل مخاطبین شما را درگیر کنند. این روش شمارا از سایت تشخیص فیک بودن پیج اینستاگرام بی نیاز خواهد ساخت و با کمی دقت میتوانید متوجه شوید که آیا اکانت مربوط فیک بوده است یا خیر.

این سایت با کلمه کلیدی “سایت فالوور اینستاگرام” سی و دومین سایت جستجو گوگل می باشد. از ویژگی های این روش می توان به گستردگی مخاطبین اشاره کرد. یکی از نکاتی که حتما باید به آنها اشاره کنیم این است که موضوع پیج هم در ریزش تاثیرگذار است. در ابتدای این مقاله ذکر کردیم که فالوو های فیک میتوانند مانعی برای رشد پیجتان باشند و حذف آنها به افزایش نرخ تعامل و رشد پیجتان کمک خواهد کرد. به این صورت که در ابتدا ، اینستاگرام با قرار داد هایی با افراد معروف ، از آن ها خواستند که اگر در اینستاگرام فعالیت داشته باشند ، مبلغی پرداخت میکند یا به صورت معرفی پیج به صورت پیج های پیشنهادی به کاربر ، باعث معروفیت و جذب فالوور خواهند شد ! دادههای آماری نشان میدهند که بهترین زمانها برای انتشار پستی جدید در اینستاگرام، بازه ۸ صبح الی ۱۲ ظهر یا ساعت ۱۶ الی ۱۷ عصر است. با توجه به اینکه پنل اینستالایکر به سرور متصل می باشد تمامی سفارشات در مدتی کمتر از نیم ساعت ارائه خواهد شد. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا یکی از با سابقه ترین فروشگاه های آنلاین ایرانی در زمینه تجارت الکترونیک می باشد. فروشگاه دیجی کالا عکس محصولات مورد نظر و همچنین توضیحات مربوط به هر محصول را با لینک مربوطه در اختیار همکار فروش قرار می دهد. همیشه این نوع خبر در مورد یک محصول جدید ، یک نوع تبلیغ ایده آل برای کسب وکارهای آنلاین و حتی برای فروشگاه های سنتی است. بازاریابی وابسته یک استراتژی مقرون به صرفه برای افزایش فروش محصولات است؛ اگر به درستی پیاده سازی شود قطعاً می تواند شما را به سمت اهداف تجاری تان سوق دهد. هنگامی که همکار فروش محصول خاصی را در فروشگاه تبلیغ می کند، یک لینک اختصاصی از فروشگاه دریافت می کند و به ازای هر فروشی که از سمت ناشر به فروشگاه هدایت می شود، کمیسیون دریافت می کند.

البته با وجود محتوای خوب در پیج خود و فعالیت مستمر شما مخاطب را به سمت خود جذب می کنید و روزانه افراد قابل توچهی به شما اضافه می شوند و به تعداد فالوور خریداری شده شما اضافه می شود. ایدهها و نکات بیوگرافی اینستاگرام را برای استراتژیهایی که بهترین استفاده را از پروفایل خود ببرید، بررسی کنید. و اما تعامل با مخاطبین هم بهترین راه برای این است که ریزش فالوور را کمتر تجربه کنید. یکی از بهترین راهها برای جذب فالوور در اینستاگرام برگزاری مسابقه است. هرچه جوایز برندگان ارزشمندتر باشد، طبیعتاً افراد بیشتری ترغیب میشوند تا در مسابقه شما شرکت کنند. روی آن کلیک کنید، تا به صفحه ورود به بخش سیستم همکاری در فروش منتقل شوید. شما میتوانید در استوری نظرسنجی بگذارید، از ADD YOURS استفاده کنید، سوال بپرسید، چت کنید و… در مقابل اگر پیج شما در رابطه با یک موضوع خاص و تخصصی باشد، احتمال این که ریزش بیشتری را تجربه کنید، بیشتر خواهد بود. به جای این کار میتوان با استفاده از بررسی و مقایسههای دقیق سایتی را پیدا کرد که میزان ریزش آن کمتر است. درست است که ریزش یک امر طبیعی است و برای آن هم درصدهایی در نظر گرفتیم اما حقیقت این است که با استفاده از روشهایی میتوان میزان این ریزش را کاهش داد. شما باید مطمئن شوید که در مسیر درست برای رسیدن به هدف خود هستید؛ اگر متوجه شدید که این برنامه شما را به هدفتان نزدیک نمی کند، باید مدل همکاری خود را با ناشران تغییر دهید یا به دنبال ناشران جدید باشید. اگر خرید فالوور واقعی ایرانی یا خارجی با توجه به تعامل نباشد، ممکن است بر اساس الگوریتمهای اینستاگرام نتیجه دلخواه خود را بهدست نیاورید. در ابتدا ممکن است متعجب شوید چرا که فکر میکنید اگر آنها از شما خوششان نمیآمده پس چرا اصلا شما را فالو کردهاند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.