بهترین چاپگر خانگی چیست؟

۲,۰۹۹ بازديد


چاپگرهای خانگی معمولاً کوچک ساخته می شوند (به اندازه کاغذهای بزرگ فکر کنید)، شبیه به چاپگرهای رومیزی.

البته مشخص است که از این چاپگرها در ادارات و ادارات استفاده می شود اما برای کارهای سنگین مناسب نیستند. بنابراین زمانی که شما

هنگام انتخاب چاپگر خود، لازم نیست منتظر چاپ های سنگین و حجیم باشید. در غیر این صورت، چاپگر شما خواهد مرد

کوتاه خواهد بود.

پرینتر خانگی اغلب برای چاپ اسناد، اوراق، صورتحساب ها و غیره استفاده می شوند. چاپ کردن؛ اما شاید در زمینه عکاسی

پرینترهای خانگی رایج ترین هستند. البته نمی توان تاثیر و اهمیت چاپگرهای خانگی را برای کارهای گرافیکی نادیده گرفت.

زمانی که می خواهید چاپگر مورد نظر خود را بخرید، باید به کار خود نیز توجه کنید. چاپگر خانگی را نادیده بگیرید

زیرا در بسیاری از جزئیات فنی به یکدیگر شبیه هستند، اما هر کدام برای انجام وظیفه خاصی طراحی شده اند.

معمولا چاپگرهای خانگی به دو دسته تقسیم می شوند.

⦁ پرینتر لیزری

⦁ چاپگر جوهر افشان

پرینترهای لیزری رایج ترین انواع پرینترها هستند و هر کلاسی می تواند از این نوع چاپگرها استفاده کند. چاپگرها

چاپگرهای جوهرافشان بیشتر در کارهای گرافیکی و عکاسی کاربرد دارند. این چاپگرها می توانند در اندازه ها، مارک ها و وزن های مختلف باشند.

بزرگتر تا کوچکتر که روی میز قرار می گیرند. بسته به رنگ بدنه چاپگر، فقط در دو رنگ

آنها به رنگ سیاه و سفید طراحی شده اند.

بهترین چاپگرهای خانگی کدامند؟

امروزه به قدری انواع پرینترهای خانگی در بازار وجود دارد که مقایسه و انتخاب آنها برای خریداران بسیار دشوار شده است. اگرچه هر چاپگر خانگی کاربرد اختصاصی دارد، اما تعداد رقبا به هیچ وجه کم نیست. ممکن است به دنبال یک چاپگر خانگی برای عکاسی باشید و با صدها چاپگر با مدل های مختلف از نظر وضوح، حافظه و غیره مواجه شوید که ندانید کدام یک را انتخاب کنید. صبر کنید، اگر چاپگرتان برایتان خیلی مهم است، اما قسمت زیر را بخوانید تا بتوانید مشخصات فنی یک چاپگر خوب را بدانید.

هنگام خرید یک چاپگر خانگی خوب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

سرعت، وضوح، عرض برچسب و غیره همگی در هنگام خرید چاپگر از نکات مهم هستند. به یاد داشته باشید که عوامل زیادی می توانند بسیار موثر باشند. در حالی که ممکن است تحقیق در مورد قطعات چاپگر کار سختی به نظر برسد، توصیه می کنیم آن را جدی بگیرید. چاپگرها مانند جعبه های کامپیوتری هستند و بسیار حساس هستند.

وضوح چاپگر بسیار مهم است وضوح، خوب یا بد بودن چاپگر را تعیین می کند وضوح متوسط ​​و متداول اتخاذ شده 300 dpi است که به اکثر فونت ها پاسخ می دهد و خوانایی خوبی دارد.

مهم ترین نکته ای که هنگام خرید چاپگر باید به آن توجه کنید بدنه آن است. راستش را بخواهید، چاپگرها یکی از حساس ترین قطعات فناوری هستند که به راحتی می توانند قطعه ای را بشکنند یا از دست بدهند. بنابراین، نوع چاپگر شما بسیار مهم است.

سرعت و عرض چاپ مقالات؛ سرعت چاپ یک چاپگر استاندارد معمولاً 104 میلی متر در دقیقه و عرض هد لیبل 104 میلی متر است. با این حال، اگر سرعت چاپگر مورد نظر شما کمتر از 104 میلی متر در ثانیه است، به طور کلی از خرید آن خودداری کنید.

ما قصد نداریم روی Wi-Fi یا سایر فناوری های چاپگر تأکید کنیم. زیرا معمولاً چاپگری با پورت USB می تواند کار شما را به راحتی انجام دهد. اما اگر توانایی مالی دارید، چاپگری بخرید که از بلوتوث، Wi-Fi و LAN پشتیبانی می کند.

برای بسیاری از برچسب ها و برچسب ها، پشتیبانی از چاپگر شما بسیار مهم است. البته چاپگرهای خانگی اغلب از فونت ها، برچسب ها و غیره زیادی استفاده می کنند. شما نیازی به نگهداری آن ندارید، اما اگر کار اصلی شما گرافیک یا کدنویسی است، نداشتن این بخش در چاپگر می تواند بسیار آزاردهنده باشد.

وزن چاپگر چندان مهم نیست. اما چاپگر مورد نظر را می توان روی میز قرار داد و اغلب پرینترهای خانگی وزن زیادی ندارند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. با این حال، چاپگر شما باید حافظه قابل قبولی داشته باشد. سعی کنید از چاپگرهایی با حداقل 128 مگابایت حافظه اصلی و 256 مگابایت حافظه FLASH استفاده کنید.

آخرین جزء که اکثر مردم به آن اهمیت نمی دهند LED چاپگر است. اگرچه اکثر چاپگرهای خانگی LED ندارند، اما هنوز هم برای بسیاری از افراد LED ها بسیار مهم هستند و چاپگرهای LED نسبت به همتایان ساده خود محبوبیت بیشتری دارند.

پرینترها بخش دیگری از چاپگر هستند. طومارها وظیفه پیچش کاغذ چاپ را بر عهده دارند. همه پرینترها

چاپگرهای خانگی چاپگر ندارند و به طور کلی چاپگرها بخشی از پرینترهای جانبی هستند. اگر برای شما

سیم پیچ بسیار مهم است، حتما با سیم پیچ در مدلی که می خواهید بخرید خرید کنید. اگرچه ریواندر

این کار قیمت چاپگر مورد نظر را کمی افزایش می دهد، اما سرعت کار را بسیار بالا می برد و برای کارهای سریع و با حجم بالا مناسب است.

بسیار راحت است.

⦁ چاپگر لیزری مشکی سه کاره

خوب قبل از هر چیز یادمان باشد که چاپگر لیزری مشکی 3 کاره اصلا برای عکاسی مناسب نیست و اصلاً حال و هوای یکسانی ندارد.

در حال حاضر کار می کند. این چاپگر برای چاپ متون بدون لک با وضوح و دقت بالا بسیار مناسب است. اکنون ماهیت تثلیث

هدف چیست؟ اول، ما با چاپگرها سر و کار داریم. دو اندازه دیگر چاپگر به اسکنر و دستگاه کپی اشاره دارد. چاپگرها

لیزر تریفلد مشکی بهترین انتخاب برای ادارات، ادارات، کافه ها و مدارس می باشد. مدل های کمتری از بهترین چاپگرها 3

کار لیزر سیاه را ارائه می دهد.

⦁ جوهر افشان

پرینترهای جوهرافشان آوافرهنگ برعکس پرینترهای لیزری هستند. پرینترهای جوهرافشان از چندین رنگ جوهر برای چاپ و

رنگ های چاپ به کاربر تحویل داده می شود. اساساً چاپگر عکس یک چاپگر جوهرافشان است. دستگاه چاپ

چاپگرهای جوهرافشان قیمت بالاتر و کیفیت بهتری دارند که برای کسانی که در زمینه گرافیک کار می کنند رایج است.

کاملا مناسب است. سرعت چاپ پرینترهای رنگی یا جوهرافشان کمتر از چاپگرهای سیاه است. حدود 10 تا 15

حروف در دقیقه

چاپگرهای جوهر افشان می توانند مانند پرینترهای لیزری تک، سه تایی یا چهارگانه باشند. اما متاسفانه تعداد بیشتری در بازار وجود دارد.

چاپگرهای تک کاره در دسترس هستند. و یافتن چاپگرهای جوهر افشان سه یا چهار کاره سخت است. در زیر چندین مدل چاپگر برای شما آورده شده است.

معرفی پرینتر جوهر افشان یکبار مصرف.

مقایسه مشخصات فنی پرینترهای خانگی

در نکات بالا توضیح دادیم که هنگام خرید چاپگر چه اطلاعاتی را باید در یک نگاه داشته باشید. در این قسمت به طور مختصر به مشخصات فنی چاپگرهای خانگی می پردازیم که خالی از لطف نیست.

عملکرد چاپگر

عملکرد چاپگر شما باید نیازهای شما را برآورده کند. چاپگر شما باید بتواند 1000 نسخه در ماه چاپ کند. اما سعی کنید بیش از 1000 قطعه در ماه ارسال نکنید. قابلیت های چاپگرهای خانگی یکسان است و اندازه نامناسب، کیفیت پایین کاغذ و ... باعث خرابی چاپگر شما می شود.

سرعت و کیفیت چاپ

سرعت چاپ چاپگر باید به طور متوسط ​​104 میلی متر بر ثانیه باشد، به این معنی که می تواند تقریباً 15 تا 20 صفحه در دقیقه چاپ کند. درست است که چاپگرهای جوهرافشان کند هستند. کیفیت چاپ چاپگر باید از 300dpi باشد. وضوح دیگر برای چاپگرهای خانگی 600dpi است.

پورت های چاپگر

پورت اصلی چاپگر درگاه USB آن است. اما پشتیبانی از سایر پورت ها مانند بلوتوث، وای فای و LAN می تواند به سرعت و کیفیت چاپ صفحات کمک زیادی کند.

اندازه چاپ

اندازه چاپ پرینتر معمولا A4 و A3 است. این بدان معنی است که همه چاپگرها به طور خودکار از این دو اندازه پشتیبانی می کنند. اما اگر به کاغذ حجیم نیاز دارید، باید از چاپگرهای خانگی اجتناب کنید و به سراغ چاپگرهای صنعتی بروید.

چه مدل چاپگر خانگی بخریم؟

بهترین مارک چاپگر خانگی که می توانید پیدا کنید بدون شک برند Canon است. برای هر نوع چاپگر، کانن چندین مدل با کیفیت را به خریداران ارائه می دهد، بنابراین اکنون زمان آن است که بر اساس توانایی های مالی خود انتخاب کنید کدام چاپگر را خریداری کنید. برند HP دومین برند برتر برای خرید چاپگر است. ممکن است نام تجاری HP در خرید پرینترهای جوهرافشان اهمیت چندانی نداشته باشد، اما در مورد چاپگرهای لیزری رقابت بسیار جدی و شدیدی را برای Canon ایجاد می کند. در مطالب فوق مدل های دقیق برای هر نوع پرینتر Canon و HP ذکر شده است.

حال، با توجه به ویژگی های هر چاپگر خانگی، قابلیت های هر چاپگر را بررسی کنید. گاهی اوقات تحلیل تخصصی اولیه ممکن است برای شما سخت باشد، بنابراین توصیه می کنیم برای انتخاب بهترین چاپگر برای خود از کارشناسان فروش و تحقیقات کمک بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.