مهاجرت به قبرس

۵۸ بازديد


در این صفحه قصد داریم شرایط شهروندی و اقامت قبرس و همچنین تمامی موارد مربوط به هزینه های زندگی در قبرس و از صفر تا صد را بررسی کنیم. در حال حاضر شرایط و هزینه اقامت در قبرس شمالی یورومای و روش ها و روش های مهاجرت به قبرس شامل موارد زیر می باشد:

اخذ اقامت از طریق خرید ملک

مهاجرت از طریق راه اندازی کسب و کار

مهاجرت از طریق تحصیل در قبرس

اخذ تابعیت از طریق دعوت به کار

با تمکن مالی در قبرس بمانید

با خرید ملک به قبرس مهاجرت کنید

برای کسانی که می خواهند در قبرس زندگی کنند، خرید ملک راحت ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای مهاجرت به قبرس شمالی است. ما پروژه های مختلف و شرایط پرداخت بسیار مطلوبی را ارائه می دهیم تا بتوانید مصالح ساختمانی خانه را خودتان انتخاب کنید و تا 84 ماه پرداخت بلند مدت بدون بهره داشته باشید.

قیمت ملک از استودیو (بدون اتاق خواب) تا ویلاهای ساحلی فوق العاده لوکس، با قیمت حداقل یک سوم قیمت در سایر کشورهای مدیترانه ای است و تعداد زیادی از مردم اروپای شمالی و کشورهای روسی زبان را برای مهاجرت جذب می کند. یکی از مکان ها است. به قبرس شمالی با خرید املاک و مستغلات. .

چه کسانی می توانند از طریق خرید ملک اقامت بگیرند؟

خریدار و لیست زیرمجموعه های مشتری عبارتند از: همسر - فرزندان زیر هجده سال (به صورت خودکار) و فرزندان مجرد بالای هجده سال به عنوان درخواست جداگانه به پلیس مهاجرت (دختران بدون محدودیت سنی و پسران تا 25 سال) و والدین مشتری

توجه داشته باشید که خواهر و برادر خریدار در صورت داشتن بالای 18 سال نمی توانند عضو گروه باشند و اگر کمتر از 18 سال سن دارند می توانند پس از خرید خانه والدین خود (پس از اشتراک ملک) در این گروه بمانند.

آیا خواهر و برادر می توانند همزمان در خانه زندگی کنند؟

اگر تنها باشند (فقط 2 نفر) می توانند بمانند. توجه داشته باشید که تعداد زیادی از افراد می توانند در یک مشارکت شریک باشند اما قوانین اخذ اقامت با بحث مشارکت متفاوت است. طبق قانون مهاجرت، تنها یک خانواده (متشکل از افراد و جوامع فرعی) می تواند از طریق یک ملک یا دو خواهر و برادر در صورتی که هر دو مجرد باشند، اقامت کنند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

همه مردم به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی ملک خریداری کنند. زمانی که این افراد گذرنامه معتبر کمتر از یک ماه از کشور مبدأ خود را به پلیس ارائه دهند، پلیس قبرس شمالی سوابق کیفری این افراد را از طریق اینترپل بررسی می کند و در صورت نداشتن سابقه کیفری می تواند. سند بگیرید.

آیا با خرید زمین می توان اقامت دائم گرفت؟

هر کسی که دارای ملک در قبرس شمالی باشد می تواند برای اقامت اقدام کند. این اقامت برای سه سال اول سالیانه و برای سال سوم تا پنجم دو ساله است و از سال پنجم با شرایط زیر می تواند به اقامت دائم تبدیل شود.

برای اقامت های یک ساله، دو ساله و پنج ساله، باید حمایت مالی (در حال حاضر 20000 دلار برای ملک پیش خرید شده و 15000 دلار در سال برای مسکن آماده) ارائه دهید. شرط اقامت پنج ساله داشتن ملکی به ارزش بیش از 125000 پوند و عدم ترک قبرس برای بیش از 6 هفته در سال در 5 سال گذشته است. اگر قصد دارید به یک سفر کاری بروید و قصد اقامت دائم در قبرس را ندارید، باید هر سال یا هر دو سال یکبار مجوز اقامت خود را تمدید کنید.

یکی دیگر از شرایط لازم برای اخذ اقامت، ارائه آدرس رسمی محل سکونت (قرارداد اجاره یا سند ملک) و همچنین انجام آزمایشات پزشکی مبنی بر عدم وجود بیماری های عفونی است.

آیا پس از اقامت با خرید ملک مجوز کار داریم؟

بله، محدودیتی وجود ندارد، اما نوع ویزای شما باید فوراً تغییر کند (از ویزای مالک ملک به ویزای کاری). زیرا وزارت کار قبرس شمالی به خوبی می داند که شما بدون بیمه کار می کنید و در صورت عدم تغییر نوع ویزای شما به دلیل بیمه، جریمه سنگین یا اخراج از کشور خواهید داشت.

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای خانواده ها چیست؟

دسترسی به خدمات پزشکی رایگان در مراکز مجهز دولتی

آموزش رایگان در مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با معافیت ویژه (فقط برای کسانی که به زبان ترکی در دانشگاه ادامه تحصیل می دهند).

یک حساب بانکی بین المللی باز کنید و کارت های مسترکارت و ویزا (کارت های اعتباری و نقدی) و ارزهای معتبر مانند پوند استرلینگ، دلار، یورو و لیر ترکیه را دریافت کنید.

گزینه خرید پرداخت و دریافت وام بانکی

با راه اندازی کسب و کار به قبرس شمالی مهاجرت کنید.

دولت قبرس شمالی euromy.info سیاست خود را بر اساس جذب سرمایه خارجی استوار می کند. پشتیبانی بسیار خوبی از کارآفرینان دارد و با سهولت گرفتن مجوز کسب و کار و ارائه وام های بلندمدت با بهره بسیار کم، سرمایه گذاران زیادی را در سراسر جهان به فکر راه اندازی کسب و کار انداخته است. در قبرس شمالی زندگی کنید.

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم و پتانسیل بسیار زیاد است. سه برابر تعداد دانشجویان خارجی در قبرس. تخمین زده می شود که سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این کشور بازدید کنند. بنابراین مشاغلی که پاسخگوی نیازهای دانشجویان و گردشگران باشند می توانند بازار کار خوبی داشته باشند.

علاوه بر این دو حوزه، تمامی فعالیت های مرتبط با بازار ساخت و ساز بازار بسیار مناسبی برای رشد و توسعه دارند. سرمایه گذاران زیادی به بازار املاک در قبرس شمالی روی آورده اند و فعالیت های ساخت و ساز در این کشور با سرعت و حجم بالایی ادامه دارد.

اگر بخواهیم در مورد مشاغلی که آینده بسیار روشنی دارند تیتر اخبار شویم، باید بگوییم:

کافه یا رستوران

فتوکپی و کارهای فنی مربوط به امور دانشجویی

تعمیر تلفن همراه

آرایشگاه

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای.

دفتر ساخت و ساز

ساخت و سازهای مهندسی

ساخت کابینت و مواد چوبی

تولید سنگ های ساختمانی

گرافیک و تبلیغات

در صورت ثبت شرکت چه کسانی می توانند در قبرس اقامت کنند؟

حمایت دولت از سرمایه گذاران حتی در بخش مسکن نیز موثر است. کارآفرینان ابتدا یک ویزای تجاری 2 ساله با همه زیرشاخه ها دریافت می کنند (زیر شاخه ها برای همه انواع اقامت یکسان است). سرمایه گذاران برای اخذ اقامت نیازی به ارائه هیچ گونه کمک مالی ندارند و روند اخذ اقامت آنها نسبت به سایر مسکن ها سریعتر و آسانتر است.

آیا می توانم با ثبت شرکت اقامت دائم بگیرم؟

خیر، پس از 6 سال و در صورت رد بیمه کار در این مدت، سرمایه گذار می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

شما می توانید ویزای تحصیلی در قبرس شمالی را از دو طریق دریافت کنید: راه اول ثبت نام در دانشگاه ها و روش دوم ثبت نام در کالج هایی است که دوره های تحصیلی کوتاه مدت ارائه می دهند. به عنوان مثال، دوره هایی به زبان های ترکی، انگلیسی، آلمانی یا مدارسی که دوره های کوتاه مدت ارائه می دهند، مانند مدارس فنی و حرفه ای. مانند دوره های مدیریت گردشگری، مدیریت پروژه و مدیریت بازرگانی.

دانشجو نیازی به حمایت مالی ندارد اما احزاب بالای 18 سال باید از دولت حمایت مالی کنند. (در حال حاضر 25000 دلار به بالا)

همه دانشجویان و همکارانشان مسکن عمومی رایگان دارند و مجاز به افتتاح حساب بانکی هستند.

از طریق دعوت نامه شغلی شهروندی قبرس را دریافت کنید

به طور کلی، ویزاهای دارای پیشنهاد شغلی در اداره مهاجرت قبرس شمالی یک اتفاق رایج نیست. اما کارفرمایان حق دارند در صورت تمایل به جذب کارشناس در شرکت خود در قبرس، دعوتنامه کاری را برای کارشناس خارج از جزیره ارسال کنند. در این صورت کارفرما در قبال کارمند مسئول است و اگر کارمند مرتکب جرمی شود، مسئولیت آن بر عهده کارفرما خواهد بود.

همچنین کارفرما موظف است مبلغی را به نام کارمند (حدود 600 یورو) در بانک واریز کند تا در صورت عدم پرداخت ویزای کاری وی، از سپرده بانکی کسر شود.

کارفرما موظف است حداقل مبلغ تعیین شده توسط وزارت کار را به عنوان دستمزد به کارگر و علاوه بر آن حق بیمه ماهانه کارگر را بپردازد. در حال حاضر هزینه بیمه برای یک کارمند غیر قبرسی حدود 3000 لیر ترکیه و پایه حقوق حدود 18000 لیر ترکیه است.

تمامی افرادی که ویزای کار دارند می توانند پس از شش سال کار در قبرس شمالی برای اقامت دائم درخواست دهند.

اقامت و مهاجرت به قبرس با امکانات اقتصادی.

اخذ ویزای سالانه از طریق فاینانس و اجاره خانه نوعی ویزای موقت است. این نوع ویزا اغلب باطل می شود. در حال حاضر با هزینه مالی همچنان امکان اخذ ویزای سالیانه وجود دارد. مبلغ وجه نقد باید بیش از 25 هزار دلار باشد در حال حاضر هر بانکی از هر جای دنیا می تواند ثابت کند که متقاضی حداقل این مبلغ را در حساب خود دارد. او توسط پلیس مهاجرت پذیرفته می شود. اما از نظر تجربه بهتر است در یکی از بانک های قبرس حساب باز کنید و از این بانک ها مجوز مالی بگیرید.

مبلغ درخواستی برای هر نوع اقامت در بانک مسدود نمی باشد و پس از دریافت نامه مربوطه قابل برداشت می باشد.

فردی که تمکن مالی دارد می تواند برای زیرمجموعه های خود درخواست ویزای یک ساله بدهد و برای زیرمجموعه ها نیازی به مبلغ اضافی نیست. (تقسیمات برای انواع اقامتگاه ها یکسان است).

تمامی افرادی که از این طریق اجازه اقامت دریافت می کنند، از مزایای دولتی رایگان و همچنین سایر انواع مسکن برخوردار خواهند شد.

دلیل اینکه قبرس شمالی مانند سایر کشورهای دارای ضعف مالی سرمایه جذب نمی کند و به مهاجران شهروندی نمی فروشد، حفظ امنیت کشور است. قبرس شمالی کشوری امن است بر خلاف قبرس جنوبی که پاسپورت های خود را پس از حداقل 5 سال بررسی با هزینه می فروشد و در مرحله اول راه را برای دریافت کارت اقامت دائم و در مرحله بعد پاسپورت هموار می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.