دوره فیشیال پوست صورت در تهران فاطمه حبشی

۸۳ بازديد

چه شکلی است و چگونه انجام می شود؟

سطح پوست با سلول های مرده یا لایه شاخی پوشیده شده است. این سلول ها در سطحی ترین قسمت پوست قرار دارند. وظیفه سلول های مرده محافظت از پوست است و اصولاً باید گفت که این سلول ها محافظ بدن در برابر عوامل خطرناک خارجی هستند. به طور معمول، بدن به طور کامل کراتینوسیت ها را حذف می کند و سلول های جدیدتر را حدود یک بار در ماه جایگزین می کند. به همین دلیل این سلول های مرده روی پوست جمع می شوند و درخشندگی و شادابی پوست را کاهش می دهند. از بین بردن این سلول ها به شما کمک می کند پوستی شفاف تر داشته باشید.

فیشال یک درمان رایج و محبوب برای پوست سالم و درخشان است. این روش درمانی در چند مرحله 1 ساعته انجام می شود. به عبارت دیگر، از ورود به کلینیک زیبایی پوست و مو تا خروج، تنها 1 ساعت طول می کشد تا پوست درخشان و جوان تر به نظر برسد.

صورت یکی از روش های جدید اصلاح پوست با ابزارهای مختلف است. صورت کاملاً غیر تهاجمی است و به همین دلیل امروزه بسیاری تمایل دارند از این روش درمانی و زیبایی به روش های دیگری استفاده کنند.

ویژگی این روش درمانی این است که تنها در یک ساعت می تواند بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش های سرسیاه یا کومدون ها را از بین ببرد. به همین دلیل است که به عنوان یک ماده عالی استفاده می شود و مراقبت از بدن را در سراسر جهان نشان می دهد

فواید پوست صورت

شما تنها با یک جلسه به چندین درمان و اهداف مراقبت از پوست خواهید رسید.

پوست را از آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد پاک می کند

ماساژ صورت باعث ایجاد احساس آرامش و کاهش استرس می شود.

بازسازی، کاهش چین و چروک، ایجاد پوست جوان تر و روشن تر

آسیب های پوستی را از بین می برد و گردش خون را بهبود می بخشد

رفع جوش های سر سیاه، لکه های سفید و منافذ باز

پوست را بلند و سفت کنید

درمان گودی، سیاهی و پف زیر چشم

رنگ پوست صاف و یکدست

صورت که به سم زدایی پوست کمک می کند

درمان های صورت و پاکسازی پوست

لطفاً توجه داشته باشید که قبل از شروع این مراحل، متخصص زیبایی در مورد نوع پوست، رژیم غذایی و سبک زندگی شما سؤالاتی می پرسد که بر وضعیت پوست شما تأثیر می گذارد. این سوالات می تواند بر جزئیات کلی سیستم صورت تاثیر بگذارد. ما اقدامات صورت را به شرح زیر به روز می کنیم.

پاکسازی پوست: در این مرحله از پاک کننده های مخصوص متناسب با نوع پوست هر فرد استفاده می شود. این لایه برداری به صورت سطحی و با استفاده از پدهای نخی تمیز یا اسفنج های مخصوص و پاک کننده های صورت انجام می شود. علاوه بر این، در این مرحله تمام افرادی که از مشکلات پوستی مانند آکنه زیر پوستی، کومدون سیاه، آفتاب سوختگی یا چین و چروک پیری رنج می برند برای مراحل بعدی معاینه می شوند.

بخار. این مرحله برای پاکسازی عمیق و لایه برداری سطحی پوست انجام می شود. در بخار، منافذ پوست باز شده و برای عمل های بعدی صورت و همچنین کومدون های سیاه و جوش های زیر پوستی آماده می شود. در عین حال، بخار دادن به پوست و صورت انسان تسکین خوبی می دهد.

لایه برداری: حالا وقت آن است که پوست بخارپز و آماده شده را با لایه برداری مخصوص و مواد مخصوص این کار اسکراب کنید. در این مرحله پوست از سلول های مرده سطح صورت پاک می شود که باعث نرمی مخملی پوست می شود.

لایه برداری: در این مرحله پوست کاملا تمیز می شود. به این ترتیب کومدون های سیاه و جوش های زیر پوست به درستی آماده و کاهش می یابد و انواع کثیفی که وارد پوست می شود.

ماساژ صورت: حالا پوست تمیز شده باید دوباره شل شود. ماساژ با کرم ها و روغن های مخصوص انجام می شود و به گونه ای انجام می شود که گردش خون در صورت افزایش یابد. همچنین روش این ماساژ کاهش چین و چروک های ناشی از افزایش سن می باشد.

ماسک صورت: انتخاب و استفاده از ماسک در این مرحله با توجه به پوست هر فرد و مشکلات احتمالی او انجام می شود.

در نهایت متخصص صورت از تونر، مرطوب کننده و ضد آفتاب روی پوست فرد استفاده می کند.

انواع روش های پاکسازی پوست در کلینیک

لایه برداری شیمیایی

لایه بردارهای شیمیایی مورد استفاده در کلینیک ها قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارند. این ترکیبات می توانند آکنه و انواع لک های پوستی را از بین ببرند. لایه برداری بسته به نوع و عمق آن از یک تا چهارده روز ادامه خواهد داشت. در این مدت پس از لایه برداری، پوست جدید جایگزین می شود و عمق این پاکسازی به نوع داروهای شیمیایی و مدت زمان استفاده از آنها بر روی پوست بستگی دارد.

لایه برداری مکانیکی

در این روش پوست با ابزار الکترومکانیکی پیچیده می شود. این روش برای از بین بردن جای زخم های پوستی بسیار مناسب است.

لایه برداری لیزری

این روش به دو صورت لیزر دی اکسید کربن و لیزر روغن اربیوم انجام می شود. در این روش از ویژگی تبخیر آب و نکروز حرارتی استفاده می شود.

نکاتی برای بعد از آرایش صورت

1- بعد از مراقبت از صورت به هیچ وجه پوست را دستکاری نکنید و جوش های صورت را پاک نکنید. چون صورتت درد میکنه

2- بعد از انجام آرایش صورت از انواع آرایش خودداری کنید و از محصولات مراقبت از پوست استفاده نکنید و اجازه دهید پوست مدتی استراحت کند.

3- یکی دو روز ورزش نکنید تا پوستتان عرق نکند. زیرا می تواند به پوست حساس شما آسیب برساند.

4- تا سه روز از لایه برداری استفاده نکنید. زیرا لایه برداری بیش از حد پوست می تواند باعث آسیب شود.

5- تا چند روز بعد از درمان صورت خود را در معرض نور خورشید قرار ندهید و سعی کنید از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

6- تا یک هفته بعد از زیورآلات صورت یا وکس را نپوشانید. همچنین لازم نیست مدتی به لیزر مراجعه کنید.

7- هنگام شستن مراقب باشید و آن را با دقت انجام دهید; زیرا پوست شما بسیار حساس است.

8- پوست پشت صورت را لمس نکنید.

تعداد درمان های پوستی

این برای هر فرد متغیر است. در حالت ایده آل، این باید هر چند ماه یکبار انجام شود. یک ماه دوره ای است که پوست برای بازسازی به زمان نیاز دارد. سعی کنید هر سه ماه یکبار یعنی چهار بار در سال و با تغییر فصل از صورت خود مراقبت کنید. اگر می خواهید جوش های سرسیاه، سرسفید و آکنه را درمان کنید، این کار را بیشتر انجام دهید.

مشکلات صورت

تاکنون هیچ گونه عارضه مرتبط با صورت گزارش نشده است.

این روش کاملاً غیر تهاجمی و بدون درد است.

قرمزی پشت صورت طبیعی است و خیلی سریع از بین می رود.



مشاهده متن کامل: آموزش فیشیال پوست صورت در تهران فاطمه حبشی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.