آینه و کنسول بخرم یا ویترین کدام بهتر است؟

۷۸ بازديد


چه چیزی می تواند نیازهای خانه شما را برآورده کند، فضای داخلی شما را زیباتر کند و از هر نظر با خانه هماهنگ باشد؟

با توجه به متراژ کم آپارتمان های مدرن و پیشرفت مردم در ایجاد دکوراسیون های مدرن و مینیمال با تمرکز بر سادگی و حفظ حریم خصوصی، خرید لوازم جانبی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و یک دکوراتور واجد شرایط به فکر انتخاب بهترین و راحت ترین دستگاه است. . در میان چندین گزینه دستگاه مشابهی است.

اگر بنا به دلایلی قصد خرید آینه، کنسول و ویترین را دارید و بین این دو سردرگم شده اید، بهتر است این مقاله را تا انتها بخوانید.

در این پست به تفاوت ها، شباهت ها و کاربردهای ویترین، آینه ها و کنسول ها و همچنین سازگاری آن ها با سبک های چیدمان مختلف (کلاسیک و مدرن)، سبک های دکوراسیون و ... می پردازیم و در نهایت می توانید به راحتی با Decide یا Decide آشنا شوید. یا از خرید کابینت یا آینه و کنسول یا هر دو بسته به فضا و دکوراسیون منزل خود استفاده نکنید.

تفاوت بین ویترین، آینه و کنسول چیست؟

این دو وسیله جزء عناصر خاص دکوراسیون و پذیرایی هستند و برای قرار دادن و نمایش ظروف و اشیاء خاص مورد استفاده قرار می گیرند، اما تفاوت اصلی آنها در نحوه نمایش عناصر موجود در آنهاست.

در واقع ویترین بیشتر شبیه اتاق و مکانی برای نمایش ظروف است در حالی که کنسول به دلیل مات بودن کابینت ها و کفپوش ها نمی تواند مانند یک کابینت ظروف را به نمایش بگذارد و اغلب بیشتر به عنوان مکانی برای نگهداری ظروف بیشتر استفاده می شود. بودن

ویترین یا آینه و کنسول؟

امروزه نمایشگرها کوچکتر و باریکتر از بوفه های مادرانمان هستند و به ما این امکان را می دهند که به راحتی از آنها در آپارتمان های کوچکمان استفاده کنیم و ظروف گران قیمت یا فانتزی خود را به نمایش بگذاریم. اما از طرفی کوچکی و کوتاهی آنها فرصت ذخیره بیشتر مواد غذایی را از ما سلب کرد. بنابراین از استند فقط به عنوان ویترین مغازه استفاده می شود.

از طرفی میزهای کنسول وسایلی هستند که همچنان مورد استفاده قرار می گیرند و می توان از آنها برای قرار دادن ظروف بیشتر استفاده کرد اما قابلیت نمایش ظروف زیبا و مجلل شما را ندارند.

در این مرحله است که باید تصمیم بگیرید که نشان دادن غذا مهمتر است یا قرار دادن چیزهایی که کمتر دیده می شوند!
 
آیا خرید آینه و کنسول نشان داده شده توصیه می شود؟ Console set



برای پاسخ به این سوال، باید به گذشته برگردید و چارچوب طراحی داخلی خود را مرور کنید. اگر فقط می خواهید فضایی مینیمالیستی ایجاد کنید، قطعا پاسخ منفی است.

اما اگر فقط به دنبال ایجاد فضایی مدرن هستید و خانه شما بزرگ است، می توانید این دو اکسسوری را خریداری کرده و در مکان های مناسب قرار دهید. اما به شرطی که اصل سادگی و توجه به رنگ مناسب در آنها رعایت شود تا با شلوغی و آشفتگی فضا و از دست رفتن روحیه مدرن مواجه نشوند.

با توجه به اینکه اصول سبک کلاسیک هر فضایی را در دکوراسیون پر می کند، خرید میز کنسول ویترینی در این سبک راحت و زیبا است و به لوکس بودن خانه شما کمک می کند.

اصول مهم برای انتخاب آینه و کنسول به عنوان ویترین چیست؟

اول از همه باید سبک دکوراسیون خود را انتخاب کنید، هر نوع سبکی مبلمان و چیدمان مناسب خود را می طلبد، احتمالا تا به حال متوجه شده اید که سبک مدرن بر پایه استفاده از رنگ های سفید، خاکستری و طوسی و سبک کلاسیک است. آنها معمولا اصرار دارند از رنگ های گرم مانند قهوه ای، طلایی و غیره استفاده کنند. برای انتخاب سبک می توانید مقالات ما با عنوان سبک مدرن و سبک کلاسیک را مطالعه کنید.

انتخاب آینه و کنسول های تزئینی با سبک کلاسیک

اگر دکوراسیون منزل شما از سبک لوکس و کلاسیک پیروی می کند، بهتر است میز کنسول چوبی را به رنگ فندقی، گردویی یا ماهاگونی انتخاب کنید. دسته های برنجی، مهره های تزئینی، میزان انحنا و حجم درج میز کنسول از جمله عناصری هستند که اطلاعاتی در مورد سطح لوکس بودن میز کنسول می دهند. هرچه اشیاء بیشتری داشته باشید، میز شما مجلل تر خواهد بود. علاوه بر این، میزهای کنسول گلدانی نمونه های معمولی از میزهای کنسول سبک کلاسیک هستند.

ما آینه و کنسول را برای دکوراسیون به سبک مدرن انتخاب می کنیم

رعایت استفاده از رنگ سفید در سبک مدرن بسیار واضح است. یک میز کنسول تانیل چوب سفید ظریف در چیدمان خانه بسیار چشمگیر به نظر می رسد و قرار دادن تمامی لوازم رنگارنگ روی این میز جلوه ای دو چندان خواهد داشت.

نکته بعدی که در انتخاب میز کنسول مدرن باید به آن توجه کنید این است که به اندازه آن دقت کنید، هر چه میز کنسول کوچکتر باشد، نتیجه سبک مدرن بهتر است.

انتخاب ویترین برای دکوراسیون به سبک مدرن

برای اینکه نمایشگاه شما مدرن باشد باید ساده و بدون تزیینات زیاد باشد. خطوط ساده و منظم از ویژگی های بارز نمایشگرهایی هستند که با سبک های مدرن مطابقت دارند. به یاد داشته باشید، بوفه‌ها و نمایش‌های مدرن فقط برای نمایش غذاها نیستند، بلکه برای نمایش آنها هستند!

انتخاب نمایشگر تزئینی قدیمی است

ویترین های مناسب برای سبک های لوکس اغلب از چوب ساخته می شوند و دارای حکاکی ها، منحنی ها، اشکال خاص و خطوط منحنی زیادی هستند، ویترین ها فضایی رسمی در پذیرایی شما ایجاد می کنند و معمولاً چشم ها را برای دقایقی به شما نگاه می کنند.

چگونه می‌توانیم میزهای کنسول یا ویترین خود را تزئین کنیم تا آنها را چشمگیرتر کنیم؟

گاهی آینه و کنسول یا ویترین به تنهایی آنقدر زیبا هستند که جلب توجه می کنند. اغلب ظروف روی میز یا ویترین کمتر به چشم می خورند، برای حل این مورد بهتر است از برخی وسایل خاص برای تزیین استفاده کنید.

قرار دادن یک صفحه نمایش زیبا در بالای میز کنسول زیبایی شب را دو چندان می کند. علاوه بر این، شمع های زیبا بر روی یک لوستر کشیده، مناسب با سبک میز، ترکیبی زیبا ایجاد می کند.

درست است که نمایش بشقاب ها کمتر از نمایشگر است، اما رعایت اصول نظم و ترتیب خوب روی میز آینه مهم است.

علاوه بر تزیینات روی میز، به یاد داشته باشید که همیشه لازم نیست میز کنسول را با شیشه بچینید، می توانید ساخت و ساز را برچیده و تصویر یا اثر هنری را روی میز کنسول خود نصب کنید. ست کنسول تانیل چوب

اگر نمایش مجسمه ها و زیور آلات برای شما مهم است، هنگام خرید ویترین از رنگ های مختلف استفاده کنید تا مجسمه ها برجسته شوند.

اگر نورپردازی شما دارای خطوط، اشکال و خطوط زیادی است، بهتر است هر طبقه را با چیزهای زیباتر یا بیشتر رنگ آمیزی کنید و از بالا رفتن از روی طبقات خودداری کنید.

منحصر به فرد بودن و منحصر به فرد بودن وسایل موجود در ویترین نقش بسیار موثری در زیبایی آن دارد.

سعی کنید هماهنگی و هارمونی لازم را بین اقلام قرار داده شده در نمایشگاه از نظر رنگ، جنس، فرم و غیره پیدا کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.