کدام نامزد در حکاکی بهتر است؟

۵,۱۸۶ بازديد


یکی از روش های بدنسازی که اخیرا مورد استفاده قرار می گیرد، نقاشی است. متداول ترین ویژگی این روش حذف چربی اضافی از ناحیه ای در بسیاری از نواحی بدن در همان ناحیه و انتقال چربی اضافی به نواحی دیگر در مقادیر بیشتر است. این فرآیند را می توان به عنوان مهاجرت چربی اضافی بدن خلاصه کرد.

کاندیدای خطوط بدن کسانی هستند که تجمع چربی بیش از حد ندارند. میزان چربی گرفته شده از کل بدن بین 5-2.5 لیتر است. کانتورینگ و فرم دهی بدن برای افرادی که تجمع چربی اضافی دارند در یک جلسه انجام نمی شود. در چنین مواردی فرم دادن به بالاتنه معمولا در جلسه دوم و پایین تنه در جلسه دوم انجام می شود.

همه افراد با شرایط سلامتی مطلوب می توانند از یک برنامه بدنسازی و شکل دهی بهره مند شوند. در نتیجه تشخیص و معاینات، در صورت عدم وجود بیماری که تأثیر منفی روی روند داشته باشد، تشکیل ارگانیسم در یک جلسه انجام می شود.

شکل به دست آمده از جراحی پلاستیک بدن را نمی توان با رژیم غذایی و ورزش به دست آورد. اگرچه کاهش بافت چربی با رژیم غذایی و ورزش ممکن است، اما این فرآیند ممکن است یکی از مواردی باشد که کاهش چربی در آن نامطلوب است.

فرم دهی بدن برای مردان و زنانی که به دلایل مختلف از ظاهر یک یا چند قسمت از بدن ناراحت هستند مناسب است. کسانی که توده چربی بدنشان بالاتر از حد نرمال است، مخصوصا خانم هایی که بعد از زایمان دچار افتادگی سینه و شکم می شوند و کسانی که به هر دلیلی تغییرات ناخواسته ای در بدنشان ایجاد می شود، کاندیدای انجام کانتورینگ بدن هستند و می تواند یکی از این عمل ها باشد. . از مدل سازی بدن استفاده کنید.

برای کسانی که هیچ مشکل پزشکی ندارند و می خواهند از روش کانتورینگ بدن به سادگی برای زیبایی بدن بهره مند شوند. محدودیت سنی وجود دارد. این جراحی که معمولا برای مردان و زنان بالای 18 سال استفاده می شود، در صورتی که بر سلامتی بیمار تأثیر بگذارد در سنین پایین تر نیز انجام می شود. با این حال، هیچ محدودیت سنی بالایی برای این تجربه وجود ندارد. افراد مسن که از سلامت خوبی برخوردار هستند نیز می توانند ظاهری که می خواهند داشته باشند. فرم دهی کامل بدن به صورت حرفه ای و با توجه به نیاز و انتظارات فرد انجام می شود.

چه کسی حکاکی را توصیه نمی کند؟

بزرگسالان در هر سنی که وزن آنها ثابت نیست برای این روش مناسب نیستند. افرادی که بیماری هایی دارند که ممکن است در دوره نقاهت بعد از عمل از بهبود زخم جلوگیری کند نیز برای این روش مناسب نیستند. جراحی کانتورینگ بدن هرگز نباید برای کاهش وزن انجام شود. افرادی که می خواهند فیگور خود را مجسمه سازی کنند باید وزن خود را نزدیک به وزن ایده آل خود نگه دارند تا به نتایج دلخواه برسند. افرادی که غذای سالم نمی خورند، به طور منظم ورزش می کنند و نظم و انضباط لازم برای حفظ وزن خود را در محدوده مشخصی ندارند، کاندیدای مناسبی برای بدنسازی نیستند.

مناسب برای تکنیک های مختلف مجسمه سازی

تکنیک های زیادی برای کانتورینگ بدن وجود دارد که بسته به مکان و نوع تغییراتی که می خواهیم روی بدن ایجاد کنیم می توان آنها را انتخاب کرد. اگر مشکل در چند قسمت از بدن باشد، می توان این عمل ها را با هم و طی یک جلسه انجام داد. در نهایت، فرد باید کاندید مناسبی برای هر روش انتخابی باشد. این را با جزئیات بیشتر توضیح خواهیم داد.

لیپوماتیک برای چه افرادی مناسب است؟

افراد زیر 18 سال و زنان باردار نمی توانند از روش لیپوماتیک بدن استفاده کنند. اما به غیر از این افراد، هر فردی که اضافه وزن و چربی داشته باشد می تواند جراحی لیپوماتیک انجام دهد. این می تواند برای همه افراد دارای چربی اضافی و شاخص توده بدنی نامناسب، افرادی که اعضای بدن ضعیفی دارند، افرادی که ظاهر خوبی ندارند و افرادی که از ظاهر خود راضی نیستند و می خواهند ظاهر زیبایی داشته باشند مفید باشد. بدن زیبا و قوی : از این برنامه ها

حکاکی برای چه کسانی مناسب است؟

صفحه اصلی

لاگ وب

دارند

مجسمه برای چه کسی است؟

چه کسی برای اصلاح بهتر است؟

یکی از تکنیک های فرم دهی بدن که اخیراً مورد استفاده عملی قرار گرفته است مجسمه سازی است. بارزترین ویژگی این تکنیک حذف چربی اضافی موضعی از چندین نواحی بدن در یک جلسه و انتقال چربی اضافی به نواحی دیگر برای ایجاد حجم است. این فناوری را می توان به سادگی به عنوان جایگزینی چربی اضافی در بدن تعریف کرد.

کاندیدهای کانتورینگ بدن کسانی هستند که تجمع چربی اضافی ندارند. میزان چربی گرفته شده از کل بدن بین 5-2.5 لیتر است. پیکرتراشی و فرم دهی برای افرادی که چربی بدن بالایی دارند در یک جلسه انجام نمی شود. در چنین افرادی، فرم دهی بالاتنه معمولاً در یک جلسه جداگانه و پایین تنه در یک جلسه جداگانه انجام می شود.

همه افراد با شرایط سلامتی مطلوب می توانند از برنامه شکل دهی و شکل دهی بدن بهره مند شوند. در نتیجه ارزیابی و مطالعه، در صورت عدم وجود بیماری که تأثیر منفی روی روند داشته باشد، کانتورینگ بدن در یک جلسه انجام می شود.

فرم به دست آمده در شکل دادن به کل بدن را نمی توان با رژیم غذایی و ورزش به دست آورد. حتی اگر امکان کاهش بافت چربی با رژیم غذایی و ورزش وجود داشته باشد، این فرآیند ممکن است یکی از مناطقی باشد که چربی سوزی در آن مطلوب نباشد.

کانتورینگ بدن برای مردان و زنانی که به دلایل مختلف از ظاهر یک یا چند قسمت از بدن خود ناراحت هستند مناسب است. کاندیدهای کانتورینگ بدن می توانند زنانی باشند که توده چربی بیش از حد طبیعی دارند، به ویژه زنانی که پس از زایمان سینه ها و شکم هایشان افتاده است و همچنین کسانی که به هر دلیلی تغییرات بدنی ناخواسته دارند. از فرم بدن استفاده کنید.

برای کسانی که مشکل پزشکی ندارند و فقط می خواهند از درمان های فرم دهی بدن برای زیبایی بدن خود بهره مند شوند. محدودیت سنی وجود دارد. جراحی که معمولاً در مردان و زنان بالای 18 سال انجام می شود، در سنین پایین تری نیز انجام می شود که بر سلامت بیماران تأثیر می گذارد. با این حال، هیچ محدودیت سنی بالایی برای این اعمال وجود ندارد. حتی سالمندانی که سلامت آنها برای فرم دادن به بدن مناسب است می توانند به ظاهری که می خواهند برسند. کانتورینگ کل بدن به صورت تخصصی و با توجه به نیاز و انتظارات فرد انجام می شود.

مجسمه بدن تصویر داخلی

قالب گیری شکم و پهلو

عکاسی به چه کسانی توصیه نمی شود؟

بزرگسالان در تمام سنین که وزن آنها ناپایدار است برای این عمل مناسب نیستند. افرادی که دارای موارد منع پزشکی در دوره نقاهت بعد از عمل هستند که از بهبود زخم جلوگیری می کند نیز برای این روش مناسب نیستند. عملیات فرم دهی بدن هرگز نباید با هدف کاهش وزن انجام شود. افرادی که می خواهند بدن را مجسمه سازی کنند باید وزنی نزدیک به وزن ایده آل خود داشته باشند تا به نتایج دلخواه برسند. افرادی که رژیم غذایی سالمی ندارند، به طور منظم ورزش می کنند و نمی دانند چگونه وزن خود را در محدوده خاصی حفظ کنند، برای بدنسازی مناسب نیستند.

کاندیدای مناسب برای تکنیک های مختلف مجسمه سازی

روش های زیادی برای شکل دادن به بدن وجود دارد که با توجه به مکان و نوع تغییری که می خواهیم در بدن ایجاد کنیم می توان آنها را انتخاب کرد. در صورت وجود مشکل در بیش از یک قسمت از بدن، می توان این اعمال را به صورت ترکیبی در همان جلسه انجام داد. در نهایت، فرد باید کاندیدای مناسب برای هر یک از روش های انتخاب شده باشد. این را بیشتر توضیح خواهم داد.

یک نامزد

لیپوماتیکا برای چه کسانی تجویز می شود؟

افراد زیر 18 سال و زنان باردار نمی توانند از روش کانتورینگ بدن لیپوم بهره مند شوند. اما به غیر از این افراد، جراحی لیپوماتیک برای هر فرد دارای اضافه وزن و چاق قابل انجام است. همه افرادی که دارای چربی اضافی و BMI نامناسب برای آنها هستند، افرادی که دارای اندام های آویزان هستند که ظاهر خوبی ندارند و همچنین افرادی که از ظاهر خود ناراضی هستند و می خواهند اندامی زیبا و سفت داشته باشند، واجد شرایط هستند. این برنامه ها

بهترین کاندید برای لیپوساکشن

بهترین کاندید برای لیپوساکشن فردی است که وزن ایده آل یا نزدیک به آن را داشته باشد. حفظ وزن ثابت برای دستیابی به نتایج طولانی مدت و موثر کلیدی است. بیمارانی که در آینده قصد کاهش وزن دارند، تا زمانی که وزنشان ثابت نشده است، نباید تحت لیپوساکشن قرار گیرند.

بهترین کاندید برای لیپوساکشن بیمارانی هستند که به دلیل عوامل ژنتیکی معمولاً در نواحی مانند شکم، بازوها، ران ها و گردن رسوب چربی دارند. هیچ محدودیت سنی برای لیپوساکشن وجود ندارد. با این حال، از آنجایی که پوست با افزایش سن خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و این وضعیت می تواند بر نتایج تأثیر بگذارد، تصمیم گیری در مورد مناسب بودن لیپوساکشن باید توسط جراحان، به ویژه پس از ارزیابی انجام شود.

کاندیدای مناسب برای لیفت بدن با ابدومینوپلاستی

کاندیدای ایده آل برای کانتورینگ بدن با ابدومینوپلاستی کسانی هستند که وزن آنها نزدیک به نرمال است و علیرغم ورزش و رژیم غذایی، به دلیل وجود پوست چربی بیش از حد روی شکم، اندام مناسبی ندارند. ابدومینوپلاستی برای افرادی که پوست شکم و زایمان دارند به دلیل زایمان های متعدد و از دست دادن خاصیت ارتجاعی توصیه می شود.

لیزر لیپولیز برای چه افرادی مناسب است؟

لیزر لیپولیز توسط تمام افرادی که دارای نواحی چربی ناخواسته در بدن هستند اعم از زن و مرد استفاده می شود. اگر چربی انباشته شده در بدن با وجود رژیم غذایی و ورزش قابل حذف نیست. در این فرآیند، بافت چربی ناخواسته ذوب شده و از بین می رود. افراد مبتلا به بیماری های جدی مانند ریه و قلب باید ابتدا از پزشکان حرفه ای در مورد مقاومت در برابر این روش پاسخ بگیرند. در غیر این صورت ممکن است این روش برای بیمار مناسب نباشد. بنابراین قبل از هر چیز معاینه توسط پزشکان متخصص در طول بیماری بسیار مهم است.

افراد مناسب برای فرم دادن به اعضای مختلف بدن

جراحی های کانتورینگ بدن را فقط می توان در قسمت های خاصی از بدن و همچنین کل بدن اعمال کرد. خواسته های بیماران در تعیین محل جراحی بسیار مهم است. اگرچه برخی از بیماران فقط از ظاهر نواحی خاص شکایت دارند، اما برخی از بیماران از ظاهر اکثر قسمت های بدن راضی نیستند. از این نظر، مناطقی که کانتور بدن درخواست می شود از مصاحبه با پزشکان متخصص و بیماران مشخص می شود و پزشک تصمیم می گیرد که آیا فرد برای این نوع کانتور بدن مناسب است یا خیر.

رایج ترین نواحی کانتورینگ بدن عبارتند از شکم، بازوها، پاها و باسن. همه این اقدامات معمولاً تحت بیهوشی انجام می شود. افراد نیاز به انجام پروسه‌هایی مانند جراحی شکم با پوست شل، برداشتن چربی اضافی، لیفت بازو یا لیفت پایین مفصل ران، از جمله روش‌های کانتورینگ بدن دارند. آنها باید مطابقت داشته باشند.

حل کنید L، شما کاندیدای خوبی برای کانتورینگ باسن هستید.

یک کاندید مناسب برای شکل باسن باید:

او باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشد و در یک جلسه قبل از عمل با پزشک خود تصمیم بگیرد که آیا برای این عمل مناسب است یا خیر.

برای به دست آوردن بهترین نتایج ممکن، باید تمام توصیه های جراح خود را رعایت کنید، مانند اینکه به مدت 4 هفته به لگن خود فشار نیاورید.

اگر سیگار می کشید، حداقل 4 هفته قبل و 4 هفته بعد از جراحی سیگار را ترک کنید.

انتظار نتایج واقعی جراحی را داشته باشید.

از سلامت روان عمومی خوبی برخوردار باشند.

افرادی که برای حکاکی سینه مناسب نیستند

داشتن سلامت جسمی و روانی خوب و واقع بین بودن در مورد انتظارات خود از پیش نیازهای مهم جراحی بزرگ کردن سینه است. افراد مناسب برای مجسمه سازی سینه عبارتند از:

اگر 18 سال یا بیشتر دارید

اگر سینه های شما با تصویر بدنی و اهداف زیبایی شناختی دلخواه شما مطابقت ندارد.

اگر حجم، پری و شدت کافی احساس نمی کنید، ظاهر معمولی مناسب نیست.

اگر بدشکلی آشکار سینه دارید، ممکن است کاندید مناسبی برای بزرگ کردن سینه باشید.

قبل از اینکه تصمیم به انجام جراحی بزرگ کردن سینه بگیرید، با پزشک خود مشورت کنید تا ببینید آیا شرایط لازم برای جراحی را دارید یا خیر.
ماخذ مقاله: https://payju.ir/content/پیکرتراشی-در-شیراز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.