ويلاي دوبلكس هوشمند در بلوار سعدي

۲,۲۶۳ بازديد

با خريد اين ويلا لذت استفاده از خانه هوشمند را تجربه كنيد

اين ويلاي دوبلكس فول امكانات در شهر لنگرود در محدوده بلوار سعدي قرار دارد. بلوار سعدي از يك سمت به مركز شهر و از سمت ديگر به ورودي شهر منتهي مي شود. موقعيت قرارگيري اين ويلا به گونه اي است كه كليه مراكز خريد، رفاهي و درماني همگي در دسترس هستند.

اين ويلاي لاكچري در زميني به مساحت 164 متر ساخته شده است. كليه متريال مورد استفاده در ساخت اين ويلا از نوع وارداتي ترك و درجه يك مي باشند. قسمت ورودي پاركينگ اين ساختمان با تابلوهاي سنگي مزين شده است. كف پاركينگ نيز از جنس سنگ مي باشد. طراحي داخلي اين ويلاي دوبلكس به گونه اي است كه طبقه پاييني آن شامل پذيرايي، آشپزخانه و يك سرويس بهداشتي مي باشد. كابينت هاي آشپزخانه اين ويلاي لوكس از نوع ممبران ترك مي باشد و مجهز به گاز روميزي، صفحه سنگ، هود و اپن مي باشد.  كف ويلا از نوع سنگ وارداتي طرح دار مي باشد.

در طبقه بالايي چهار اتاق خواب قرارد دارد كه دو اتاق آن مستر مي باشد. سرويس يكي از اتاق خواب ها مجهز به وان و جكوزي مي باشد. علاوه بر اتاق ها، يك سرويس بهداشتي براي طبقه بالايي نيز در نظر گرفته شده است. هر دو اتاق خواب داراي كمد ديواري ممبران مي باشد. طبقات داراي پكيج جداگانه هستند. در پاييني ترين قسمت ساختمان جايگاه استخر تعبيه شده است كه با توجه به مسقف بودن آن و كامل نشدن روند ساخت، قابليت ساخت سوئيت را در صورت نياز دارد.

از ديگر مشخصه هاي فوق العاده اين ويلا مي توان به سيستم هوشمند ( بي ام اس )  آن اشاره كرد. تنها با يك سرچ ساده، از قابليت هاي اين سيستم شگفت زده خواهيد شد. با داشتن اين سيستم در خانه خود به طرز قابل توجهي در زمان و انرژي صرفه جويي خواهيد كرد به گونه اي كه كليه امور مربوط به منزل خود از جمله ورود افراد، روشنايي، دماي اتاق ها و … را مي توانيد به صورت هوشمند حتي زمانيكه در خانه حضور نداريد، كنترل كنيد.

ساختمان تا دي ماه سال 1401 داراي تمام بيمه ها مي باشد و همچنين براي دوره هاي بعد هم تخفيف بيمه دارد. https://amlakarman.com/property-location/rajaee-street-apartment-and-house/

امكانات اين ويلا شامل موارد زير مي باشد:

درب ضد سرقت
سيتم اطفاي حريق
سيستم ضد سرقت
دروبين مداربسته با قدرت زوم فوق العاده
درب ريموت دار
پنجره دو جداره
پاركينگ اختصاصي بزرگ
انباري
سرويس ايراني و فرنگي
گرمايش از كف
موقعيت مكاني اين ويلا از ديگر امتيازات كم نظير است به گونه اي كه دسترسي به ساير نقاط درون شهري و برون شهري را بسيار آسان نموده است كه از جمله آن مي توان به موارد زير اشاره كرد:

فاصله تا مركز تفريحي شهر 5 دقيقه
فاصله تا ساحل تنها 10 دقيقه
فاصله تا شهر درياسر 5 دقيقه
فاصله تا مركز خريد شهر 5 دقيقه
فاصله تا ساحل رودسر 15 دقيقه
 

لطفا براي آگاهي از قيمت به روز با مشاورين ما در ارتباط باشيد.

شعار ما آرماني بيانديشيم، آرماني زندگي كنيم. املاك آرمان

جزئيات
شناسه ملك: 6871                                            ابعاد زمين: 324

قيمت كل (تومان): 9 ميليارد و 100 ميليون               وضعيت: براي فروش

نوع زمين: مسكوني                                           وضعيت سكونت: تخليه

قيمت هر متر مربع (تومان): 28000000

 

امكانات
آيفون تصويري

اپن آشپزخانه

استخر

داكت اسپليت

https://amlakarman.com/property-location/daryasar-land/

نماي ساختمان
سنگ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.