چگونه صورت خود را چاق يا لاغر كنيم؟

۱,۰۵۵ بازديد

چگونه مي توانيد صورت خود را چاق يا لاغر كنيد؟ چگونه مي توانيد صورت خود را چاق يا لاغر كنيد؟
چاقي و لاغري صورت، علاوه بر بحث ژنتيك، بيماري ها يا داروها، به شدت به رژيم غذايي و چربي بدن بستگي دارد. بسياري از افراد از اينكه صورتشان خيلي لاغر يا چاق است خجالت مي كشند و به دليل عدم اعتماد به نفسشان مي خواهند براي مشكل خود راه حلي پيدا كنند.
من فاطمه حبشي هستم و در اين مقاله قصد دارم به تكنيك هاي ليفت صورت يا لاغري بپردازم.
افرادي كه صورت چاق دارند گاهي بدن خوبي دارند و به خاطر همين صورت چاق، چاقتر از حد معمول به نظر مي رسند و به دليل مقاومت چربي صورت مجبور به جراحي مي شوند. در اينجا به 5 دليل اصلي چاقي صورت مي پردازيم:
خوردن غذاي نامناسب و كمبود ويتامين ها و مواد مغذي كه باعث زبري مي شود. مصرف زياد كربوهيدرات و نمك نيز باعث تورم صورت مي شود.
كمبود آب يكي از دلايل پف صورت است كه باعث ذخيره آب موجود و در نتيجه پف صورت مي شود.
مصرف زياد الكل و تمام فرآورده هاي الكلي منجر به ضخيم شدن صورت مي شود.
بيماري ها و مشكلات پزشكي مختلف، از جمله كم كاري غده تيروئيد. در واقع، اگر بدن انسان فاقد هورمون تيروئيد باشد، وزن به سرعت افزايش مي يابد و صورت متورم مي شود. بيماري هاي كليوي، عفونت هاي خاص و واكنش هاي آلرژيك به برخي داروها نيز مي توانند باعث چاقي شوند.
خواب كمتر از ۷ تا ۸ ساعت در طول شب باعث تورم صورت مي شود. در برخي افراد، افزايش زمان خواب نيز مي تواند باعث تورم صورت شود.
سرفصل هاي اصلي اين صفحه
براي باز كردنش بايد چيكار كنم؟
بدن خود را مرطوب كنيد. نوشيدن آب به هيدراته شدن بدن كمك مي كند. اگر صورت شما پف كرده است، ممكن است نتيجه كم آبي بدن باشد.
از يك رژيم غذايي سالم كم قند و چربي و مقدار زيادي ميوه و سبزيجات استفاده كنيد.
همچنين بخوانيد : بهترين غذاي دنيا چيست؟
براي تسريع متابوليسم و ​​سوزاندن چربي هاي اضافي بدن هرگز صبحانه را حذف نكنيد.
مصرف الكل و سيگار را كاهش دهيد.
بدن خود را فعال نگه داريد و هر روز حداقل 20 دقيقه فعاليت بدني داشته باشيد.
يك روال قبل از خواب تنظيم كنيد
يوگاسانا براي لاغري صورت
تمرين 1:
براي اصلاح گونه هاي توخالي و توخالي بايد سعي كنيد قسمت هاي پايين صورت خود را از طرف ديگر بكشيد. براي ورزش گونه راست، فك خود را به سمت چپ و عقب بكشيد. هر يك از اين حركات را به مدت 10 ثانيه براي يك تمرين موثر و مفيد نگه داريد. اين تمرين يك راه عالي براي بهبود خاصيت ارتجاعي پوست است. براي بهترين نتيجه، اين تمرين را 3-5 بار در روز انجام دهيد.
تمرين 2:
يكي از لب هاي خود را با هوا پر كنيد و در حالي كه دهانشويه را به دهان خود مي زنيد، هوا را از يك گونه به گونه ديگر حركت دهيد. اين حركت را به مدت 1 دقيقه ادامه دهيد و سپس متوقف كنيد. اين تمرين را پنج تا ده بار در روز براي بهترين نتيجه تكرار كنيد.
تمرين 3:
وقتي روي صندلي صاف مي نشينيد، سر خود را به شانه راست نزديك كنيد. به ياد داشته باشيد كه در اين صورت نبايد هيچ گونه درد، ناراحتي يا صدايي به دليل شكستن پين هاي گردن احساس كنيد. يك كشش ساده به طرف مقابل كافي است. حالا سعي كنيد صورت و گردن خود را به صورت نيم دايره به سمت شانه چپ حركت دهيد. اين روش براي از بين بردن چربي هاي شكم بسيار مفيد است. اين كار را پانزده تا سي بار در روز انجام دهيد.
آرايش صورت براي لاغر به نظر رسيدن
براي لاغري صورت خود با آرايش، بايد از خطوط دو طرف صورت و ناحيه شرمگاهي خود استفاده كنيد. به ياد داشته باشيد كه از رژگونه فقط در يك طرف صورت و روي گونه ها و شقيقه ها استفاده كنيد.
ابروهاي نازك مي توانند صورت شما را لاغرتر نشان دهند، بنابراين سعي كنيد از كانسيلر نزديك به رنگ صورت خود استفاده كنيد و پايه خود را خنثي نگه داريد.
جراحي لاغري صورت
جراحي باكال براي لاغري صورت
چربي باكال در قسمت پايين صورت قرار دارد و زماني كه مقدار آن زياد باشد، گونه هاي فرد مي تواند بسيار چاق به نظر برسد. در حين ليپوساكشن باكال، چربي ناحيه گونه برداشته مي شود تا صورت زيباتر، لاغرتر و تسكين يابد.
همچنين بخوانيد : چه اتفاقاتي باعث كاهش وزن سريع مي شود؟
ليپوساكشن روشي براي كاهش بافت چربي روي صورت است
ليپوساكشن صورت يك روش ايده آل براي كاهش چربي صورت با بي حسي موضعي است و در كمتر از 1 ساعت بسيار ملايم است.
با چاقي صورت چه كنيم؟
بسياري از افراد از لاغري بيش از حد صورت خود شكايت دارند و سعي مي كنند صورت خود را چاق كنند. براي اين منظور به موارد زير اشاره مي كنيم.
تنظيم سبك تغذيه و مصرف مكمل هاي غذايي
مكمل هاي غذايي حاوي كالري كافي براي كمك به افزايش وزن هستند. بنابراين زماني كه افراد اضافه وزن پيدا مي كنند، خود به خود روي صورتشان تاثير مي گذارد و صورتشان چاق مي شود.
چربي از صورت به سرعت با نوشيدن آب
يكي از چيزهايي كه بيشتر ما فراموش مي كنيم نوشيدن آب در طول روز است. برخي معتقدند كه ما روزانه 3 تا 4 فنجان چاي مي نوشيم و مي توانيم آب بدن را تامين كنيم و برخي ديگر معتقدند مايعات و نوشابه ها نمي توانند جايگزين آب و اثرات معجزه آساي آن شوند.
ضخامت صورت با پوسته پوسته شدن
مطالعات نشان داده است زناني كه روزانه 1 قاشق چاي خوري آلوئه ورا به مدت 90 روز مصرف مي كنند، صورت هاي كشسان و پرتري دارند. البته به خاطر داشته باشيد كه برخي از افراد به آلوئه ورا حساسيت دارند و بايد قبل از استفاده از آلرژي آن ها اطمينان حاصل كنند.
صورت خود را با شير پر كنيد
شير سرشار از پروتئين و مواد معدني است، بنابراين اگر مي خواهيد در كمتر از 3 ماه صورت چاق و چاق داشته باشيد، 2 ليوان شير تازه را در برنامه غذايي روزانه خود بگنجانيد.
كرم چاق كننده صورت
اگر مي خواهيد به سرعت چاق شويد، يك قاشق روي نان آجيلي بماليد و هر روز آن را براي صبحانه ميل كنيد. همچنين مي توانيد از ساندويچ هاي كره بادام زميني به عنوان ميان وعده در طول روز استفاده كنيد تا سرعت چربي صورت خود را افزايش دهيد.
كاهش چربي با يوگا
يوگا يكي از بهترين راه ها براي چاق شدن صورت است كه مي توانيد علاوه بر كاربردي بودن، به راحتي از آن استفاده كنيد. يوگا به تحريك گردش خون در گونه ها كمك مي كند و پوست را روشن تر و پرتر نشان مي دهد.
همچنين بخوانيد : رازهاي لاغري بدون دارو
براي اين يكي بنشينيد شانه هاي خود را رها كنيد و كاملاً استراحت كنيد. تا جايي كه مي توانيد قفسه سينه خود را به جلو فشار دهيد و كمر خود را صاف كنيد. صورت بايد رو به جلو و صاف باشد. لب هاي خود را به هم فشار دهيد و سعي كنيد با منقبض كردن عضلات گردن صورت خود را كشش دهيد. براي كشش بيشتر، چانه خود را كمي به سمت بالا خم كنيد. براي توقف حركت، به آرامي و به آرامي صورت خود را به حالت اوليه برگردانيد.
جراحي چاق شدن صورت
تزريق ژل
روش هاي تزريق ژل مي تواند صورت را متحول كند، حجم دهد و پوست را جوان كند. ژل هاي مورد استفاده موقت و محلول بوده و حاوي اسيد هيالورونيك مي باشند. نتايج درمان بلافاصله قابل مشاهده است و 6 تا 9 ماه ماندگاري دارد.
تزريق چربي
پيوند چربي، كه به عنوان تزريق چربي نيز شناخته مي شود، يك روش طبيعي براي افزايش حجم به مناطقي است كه كشيده و فاقد حجم هستند. پزشك براي بازگرداندن حجم از دست رفته و از بين بردن علائم پيري، روغن را به صورت مي‌مالد. تكنيك تزريق شامل برداشتن چربي از يك قسمت بدن و استفاده از آن براي افزايش حجم در نواحي مختلف بدن است.
ليفت صورت يك شب
ليفت فيبر يك روش كم تهاجمي با عوارض كم يا بدون عوارض است كه ظاهري ظريف و طبيعي به حجم مي دهد و بازسازي كلاژن و الاستين را براي حدود 8 ماه تحريك مي كند و حتي مي تواند به مدت 2 سال بازسازي شود. ميوه هاي تازه چشم ها را جوان مي كند. خط چشم باعث مي شود پوست صاف به نظر برسد.
آرايش صورت براي ظاهري لاغرتر
از يك كانتور زير گونه ها استفاده كنيد تا توجه خود را روي گونه ها متمركز كنيد. رژگونه را مستقيماً روي استخوان گونه خود بزنيد تا ابروهاي خود را فرم داده و باز كنيد تا جلوه بيشتري روي صورت شما داشته باشد.

https://fatemehhabashi.com/how-to-make-your-face-fat-or-thin/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.