مديريت پسورد ها در سرور اختصاصي

۴۵۷ بازديد

 

با گذر زمان و پيشرفت كردن در حوزه تكنولوژي و به وجود آمدن نسخه هاي بسيار پيشرفته و رشد يافته، همچنين بسياري از افراد و كاربران كه در فضاي مجازي فعاليت بسيار زيادي دارند ،كالاهاي مورد نياز خود را روزانه به صورت آنلاين و اينترنتي سفارش مي دهند .

اين سفارش ها از طريق سايت ها اغلب امكان پذير است ،با توجه به اين موضوع و سفارشات روزمره بسيار بالا صاحبان فروشگاه ها كه صاحبان سايت نيز محسوب مي‌شوند. مي توانند نيروي كار بسيار زيادي داشته باشند و حتي سود سرشار از اين خريدهاي اينترنتي و آنلاين را براي خود به ارمغان مي‌آورند .اما در مقابل براي ساخت و تجهيز كردن اين سايت ها و حتي رتبه بندي سايت ها نياز به هزينه هاي نيز مي باشد.

به طور مثال؛ صاحبان سايت براي صفحه هاي خود هاست هايي مي خرند كه با توجه و استفاده از آن ها مي توان رتبه سايت خود را بالا ببرند .تا مشتريان و كاربران زيادي كه در مرورگرها نيازمنديهاي خود را سرچ مي كنند، بتوانند از سايت آنها خريد كنند.

اما در اين ميان صاحبان سايت ها بايد براي ساختن صفحه وب سايت خود رمز عبور هايي را قرار دهند كه بهترين گزينه انتخاب رمز عبور هاي قوي است كه بتواند از هك شدن جلوگيري كند. گاهي اوقات اين رمزعبور ها مي تواند از خاطر آنها برود، قصد ما در اين مقاله توضيح دادن مديريت پسوردها در سرور اختصاصي از تا با استفاده از آنها استفاده كننده گان از وبسايت ها بتوانند رمز عبور و پسورد هاي خود را به خاطر داشته باشند و بتوانند آنها را سيو كنند.

Dashlane 

بسياري از افراد كه كارشناسان خبره در زمينه صفحات وب سايت و سايت ها هستند ،اولين گزينه انتخاب آنها براي برنامه اي كه پسورد ها را در سرور اختصاصي شما مديريت كند اين برنامه است .چرا كه با توجه به طرفداران زيادي كه دارد از بهترين برنامه هاي مديريت پسورد شناخته شده است ،كه مي توان از آن براي همه سيستم هاي عامل از جمله آي او اس ويندوز و مك استفاده كرد .

اين برنامه براي استفاده شما به سه دسته: رايگان، پرميوم شده و پرميوم پلاس عرضه مي شود. با توجه به نياز شما و امنيت مورد نظر شما براي وب سايت تان مي توانيد، از از بين آنها انتخاب كرده و خريداري كنيد.اما نكته حائز اهميت در اين برنامه كه باعث وجود طرفداري بسيار شده است، اين است كه به صورت كاملاً راحت و آسان مي توان از اين برنامه استفاده كرد و سطح امنيتي بسيار بالايي هم دارد.

1Password 

از ديگر برنامه‌هايي كه بيشتر دارندگان سايت و مديران سايت از آن براي مديريت پسورد هاي خود در سرور اختصاصي استفاده مي كنند، اين برنامه است.كه كاربران زيادي طرفدار آن هستند ،همچنين برنامه توانسته است در نظرسنجي هاي برنامه توييتر رتبه دوم را كسب كند.كه اين يعني از دومين برنامه هاي مديريت پسورد است كه محبوبيت زيادي در بين كاربران دارد.

اما يكي از تفاوت هاي اين برنامه اين است كه نسخه رايگان براي آن وجود ندارد و اگر نيازمند به خريد اين برنامه هستيد بايد هزينه هايي را متقبل شويد‌. از ويژگي هاي اين برنامه مي توان اين را گفت كه قابليت اين را دارد كه براي نسخه هاي ios و ويندوز ،اندرويد يا حتي لينوكس از آنها استفاده كنيد.

مزيت دوم اينكه اين برنامه امنيتي دارد اين است كه به شما قابليت حالت سفر را مي دهد. شما ميتوانيد از اين طريق تاريخچه يكساله خود را كه پاك شده است برگردانيد. از قابليت هاي ديگر كه در اين برنامه موجود مي باشد،اين است كه قابليت رمزگذاري بسيار قوي دارد كه مي‌تواند امنيت وبسايت شما را بالاتر ببرد كه شما بتوانيد به طور آسان و راحت پسورد هاي خود را در اختيار آن قرار دهيد.

منبع مقاله: وبسايت خبر روز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.